کشف 26 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 26 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد زمان شالیکار” در گفت و گو با هرازنیوزبا اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران در نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد .

وی با بیان این که این طرح در 24 ساعت گذشته و با هدف افزایش آسايش و آرامش شهروندان، در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 3 سارق سابقه دار و 2 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ شالیکار از کشف 26 فقره سرقت شامل سرقت قطعات داخل خودرو ، منازل، ساختمان های نیمه کاره و احشام در این طرح خبر داد و بیان داشت: کشف 2 کیلو 200و گرم مواد مخدر از نوع تریاک و کشف 3 دستگاه استخراج ارز دیجیتال از دیگر دست آوردهای ماموران در این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به توقیف 9 خودرو و3 موتور سیکلت متخلف در این عملیات، در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *