کاربران هراز نیوز به سوال عملکرد فرماندار آمل را در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی چگونه ارزیابی می کنید بدین شرح رای دادند

  • ضعیف (53%٬ 58 رای)
  • خیلی خوب (26%٬ 28 رای)
  • متوسط (21%٬ 23 رای)
  • تعداد رای دهندگان: 109

    اگرچه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آمل در سلامت کامل و با شور وصف ناپذیر مردم ولایت مدار آمل برگزار شد اما  شنیده ها حاکی از برخی اعمال سلیقه ها ی مدیریتی شخصی در انتخاب هیات اجرایی و نمایندگان فرماندار از سوی عالی ترین مقام اجرایی شهرستان آمل خبر می داد .
    مدیریت نامناسب در جلوگیری از انتشار شب نامه ها با تیراژ وسیع در شهر و روستا را هم می شود جزو این کاستی ها تلقی کرد .

    از سویی نیمی دیگر از کاربران به گزینه خیلی خوب و متوسط رای داده اند که نشان می دهد از عملکرد یداله اکبرزاده در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آمل راضی بوده و نمره قبولی به او داده اند
    که سلامت و صحت کامل انتخابات ، نظم و انضباط مناسب در برگزاری انتخابات ، نظارت کامل علاوه بر حضور ناظران  شورای محترم نگهبان در شعبه های اخذ رای و عدم بروز مشکل خاص در برگزاری این انتخابات را می توان از نکات مثبت مدیریت وی ارزیابی نمود .

    اگرچه تعداد رای دهندگان به این سوال نمی تواند برای انتشار یک نظر جمعی و کاملا قاطع کافی باشد اما نیمی از رای دهندگان پایگاه خبری هراز نیوزکه فقط از یک آی پی یک بار حق رای دادن داشتند  این عملکرد را ضعیف ارزیابی کرده اند که نیاز به تعمق و تدبیر از سوی ایشان دارد .

    مطمئنا انتشار  این نظر سنجی نه تنها خدشه ای بر تلاش خالصانه برگزار کنندگان این انتخابات در آمل و صحت و سلامت انتخابات مذکور  نخواهد داشت بلکه مسئولان امر به ویژه جناب آقای فرماندار را نسبت به نظر مردم در خصوص نحوه مدیریت ایشان آگاه خواهد نمود .

    هراز نیوز به همه مسئولان اعم از دستگاه اجرایی و شورای نگهبان و دستگاههای امنیتی خداقوت می گوید و از تلاش این عزیزان در خلق حماسه تاریخی همراه با مردم ایران اسلامی   و شادی قلب مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا سپاسگزار می باشد

    و کما فی السابق با اجرای  رسالت رسانه ای خود به  مطالبه حق مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه می پردازد بروعده خویش با امت حزب الله پایبند است .

    2 thoughts on “نتیجه نظر سنجی عملکرد فرماندار آمل در انتخابات”
    1. دوست عزیز نظر سنجی در باب کاندیداها ی نمایندگی را که با روش نا صیحیح پاسخ ناصحیح گرفته اید واصلاحیه ما را وتو کر ده اید الااقل چند و چونش را انعکاس می دادید آیا بهتر نبود اگر چه من تلاش می کنم بی حاشیه بنویسم که دامن کبریای کسی بر نخورد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *