کشف میلیاردی کالای قاچاق در تنکابن

هراز نیوز :  فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در شهرستان “تنکابن” خبر داد.

به گزارش هراز نیوز، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران پليس آگاهي شهرستان تنکابن حین گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يک دستگاه خودرو وانت نيسان حامل بار مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با متوقف کردن خودرو در بررسی های اولیه دریافتند، این خودرو حامل کالای قاچاق شامل دوچرخه و مواد غذایی و شوینده ساخت چين است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با انتقال خودرو به مرکز در بازرسی از این خودرو موفق شدند، بیش از 49 کارتن انواع لوازم دوچرخه به همراه 168 کارتن مواد شوينده به ارزش تقربيي يک ميليارد ريال را کشف کنند.

سردار میرفیضی از شناسایی و دستگیری متهم به قاچاق کالا در این خصوص خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران به اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا از اقدامات ویژه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی خبر داد .

 

کشف 26 کیلو گرم تریاک در استان مازندران

هراز نیوزرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 26 کیلو تریاک از 4 قاچاقچی مواد مخدر اهل همدان در شهرستان های قائم شهر و سوادکوه خبر داد .

به گزارش هراز نیوز، سرهنگ”علیرضا ثقفی” در باره جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی برحمل و جابجایی مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ به مقصد شهرستان قائمشهر موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، خاطر نشان کرد: در اجرای این ماموریت ماموران ستاد اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند .

سرهنگ ثقفی، تصریح کرد: متهم به نام “ج-ق” اهل و ساکن استان همدان که با با یک دستگاه خودروی پراید به همراه همسر و فرزندان خود تحت عنوان مسافرت تفریحی قصد حمل مواد مخدر به این استان را داشت در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد .

علیرضا ثقفی در ادامه اظهار داشت : در بازرسی از خودروی این متهم 17 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد .

سرهنگ ثقفی از توقیف یک دستگاه خودروی پراید حامل مواد مخدر در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: ماموران در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل مواد مخدر با سه سرنشین در محور سوادکوه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی این خودرو شدند .

وی افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از این خودرو 9 کیلو ترایک کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ ثقفی در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: اعتیاد مهمترين آسيب اجتماعي است که جامعه انساني را مورد هجوم خود قرارداده و هر ساله تعداد زيادي از افراد جامعه از جمله جوانان ، زنان و نيروهاي فعال جامعه كه بايستي در خدمت شكوفايي و پيشرفت جامعه باشند را به نیرویی وابسته و مضر برای جامعه تبدیل می کند .

 

دستگیری سارقان داخل خودرو با 5 فقره سرقت در بابل

هراز نیوز– فرمانده انتظامی شهرستان “بابل” از شناسایی و دستگیری سه سارق داخل خودرو با 5 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش هراز نیوز، سرهنگ “سید محسن جعفری” با اعلام این خبر افزود: در پي وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یکی از سارقان داخل خودرو به نام “خ- س”24 ساله ساکن یکی از استان های جنوبی کشور حين سرقت با يک دستگاه خودروي سواري پرايد دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار کرد: با دستگیری این متهم ، وی در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و 5 فقره سرقت دیگر با همکاری دو همدستش اقرار کرد.

سرهنگ جعفری از شناسایی و دستگیری دو همدست این سارق خبر داد و افزود: برابر اظهارات سارقان این افراد با شناسایی مشتریان بانک ها که اقدام به برداشت وجه نقد با مبالغ زیاد از بانک ها می کردند، پس از خروج از بانک در فرصتی مناسب از داخل خودروی آنان اقدام به سرقت وجه نقد می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با هشدار به شهروندان از آنان خواست از حمل و جابجایی پول و وجه نقد زیاد خودداری و در صورت امکان از کارت های اعتباری و یا از چک های بین بانکی رمزدار که از امنیت بیشتری برخوردار است، استفاده کنند.

 

دستگیری سارقان سیم برق در سوادکوه شمالی

هراز نیوز– فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای سیم برق حین سرقت بامداد روز گذشته خبر داد .

به گزارش هراز نیوز، سرهنگ “شهرام دمساز” با اعلام این خبر، افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و در راستای مقابله با سارقان سیم برق ماموران گشت انتظامی این فرماندهی بامداد روز گذشته حین گشت زنی در منطقه “سرتپه” شیرگاه به یک دستگاه خودروی وانت نیسان آبی رنگ با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی های اولیه با توجه به وضعیت سرنشینان خودرو و ابزار آلات قطع سیم برق همراه سرنشینان خودرو به این افراد مظنون شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: این افراد به نام های “ح- پ ” و ” د- ب” که سارق حرفه ای سیم برق بوده اند در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه به سه فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

سرهنگ دمساز افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

2 کشته در برخورد پراید با عابران در چالوس

هراز نیوز– براثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با زن و مرد پیاده در شهرستان “چالوس”، هر دو به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

به گزارش هراز نیوز در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان چالوس مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور هچیرود ، ماموران سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری پراید با زن و مرد عابر پیاده که از عرض خیابان در حال عبور بودند به شدت برخورد کرد.

در این حادثه عابر پیاده زن به علت شدت جراحات در دم جان باخت و عابر پیاده مرد نیز به مرکز درمانی منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.#

 

دستگیری سارق ادوات کشاورزی در شهرستان جویبار

هراز نیوز– فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از شناسایی و دستگیری سارق ادوات کشاورزی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ”اکبر درویشی”  گفت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از زمین های کشاورزی آنان رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند، فردی را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کنند .

سرهنگ درویشی اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت پمپ های آبا از مزارع کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد، که در بازرسی از مخفیگاه وی 2 دستگاه پمپ آب کشاورزی کشف شد .

سرهنگ درویشی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، با قدردانی از شهروندان به خاطر همكاري نزديك با پليس، از شهروندان خواست: به توجه به شروع فصل کشاورزی ضمن مراقبت صحیح از تجهیزات کشاورزی خود در مزارع، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند .

 

دستگیری دو سوداگر مرگ در بهشهر

-فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری دو عامل افیونی و کشف 2 کیلو و 300 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هراز نیوز،سرهنگ”ابراهیم شجاعی” در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو خرده فروش حرفه ای مواد مخدر در این شهرستان اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی این دو عامل افیونی را دستگیر کنند .

سرهنگ شجاعی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 کیلو و 300 گرم تریاک کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دستگیری سارقان سیم برق با 8 فقره سرقت در قائم شهر

هراز نیوز– فرمانده انتظامی شهرستان ” قائم شهر” از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای و کشف هشت فقره سرقت خبر داد.

به گزارش هراز نیوز، سرهنگ “محمد ولی مرادی” با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجدد فردی به نام “ض- و” از سارقان سابقه دار و محکومان به زندان که به تازگی از زندان آزاد شد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی محل سکونت این فرد با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را به همراه دو همدستش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل سکونت این فرد مقادیر زیادی سیم برق سرقتی و سیستم های رایانه ای را کشف کردند.

سرهنگ مرادی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بیش از هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان گفت: سهل انگاری افراد در حفظ و نگهداری اموال، سارقان را ترغیب به سرقت می کند.

 

سارق ساختمان های نیه کاره ساری دستگیر شد

هراز نیوز– فرمانده انتظامي شهرستان “ساري”، از شناسايي و دستگيري سارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره با 10 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ”زيدالله کاظمي” ، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق که از سارقان سابقه دار نیز بوده است شدند و با هماهنگی مرجع قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی ،خاطر نشان کرد طی بازرسی صورت گرفته از منزل متهم مقادیر زیادی اموال سرقتی از جمله سمباده برقی، سنگ برش، دریل ، اره ، دریل دستی ، دستگاه جوش و سایر وسایل ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامي ساری، تصريح کرد: متهم در بازجويي‌هاي تخصصي به 10 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در دو ماه گذشته اعتراف کرد.

سرهنگ کاظمي در پايان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها خواست: پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند و همچنین از نگهبانان مطمئن و قابل اطمینان جهت مراقبت از ساختمان استفاده کنند.

 

کشف اشیای عتیقه سه هزار ساله در بهشهر

هراز نیوز– فرمانده انتظامی شهرستان “بهشهر” امروز از دستگیری دو قاچاقچی اشیای عتیقه و کشف شش قطعه کوزه سفالی با قدمت سه هزار ساله خبر داد.

به گزارش هراز نیوز،سرهنگ “ابراهیم شجاعی” با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی حرفه ای اشیای عتیقه در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دو قاچاقچی حرفه ای اشیای عتیقه را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان شش قطعه کوزه سفالی با قدمت سه هزار ساله را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *