هراز نیوز :چند وقتیست که حامیان جوان دولت اسلامی با ثبت پایگاه حامیان ، این امکان را به نخبگان ، فرهیختگان و جوانان علاقمند به دولت اسلامی میدهند تا با ثبت نام وبلاگ خود و معرفی آن به دیگران به تبادل اندیشه های سیاسی خود بپردازند.

با ثبت وبلاگ خود میتوانید به جمع حامیان دولت اسلامی بپیوندید. 

به گزارش سرویس رسانه “مازندرانیها” چند وقتیست که حامیان جوان دولت اسلامی با ثبت پایگاه حامیان ، این امکان را به نخبگان ، فرهیختگان و جوانان علاقمند به دولت اسلامی میدهند تا با ثبت نام وبلاگ خود و معرفی آن به دیگران به تبادل اندیشه های سیاسی خود بپردازند.

علاقمندان به موضوعات سیاسی و به خصوص گفتمان پیرامون انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی به وب سایت حامیان رفته و وبلاگ خود را در آن ثبت کنند.

گفتنی است چندی پیش ریاست محترم جمهوری طی دیداری با حامیان گفتمان دولت اسلامی به بررسی و نقش حامیان دولت اسلامی پرداختند و طی صحبت های مهمی به بررسی اوضاع داخلی کشور در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی پرداختند که قسمت هایی از آن تقدیم مخاطبان عزیز می گردد :

– به فضل الهي اگر فشارها عليه دولت صدها برابر هم افزوده شود، اين دولت تا پاي جان در راستاي حفظ اصول و ارزشهاي انقلاب و خط امام (ره) و رهبري ايستادگي كرده و ذره اي كنار نخواهد رفت و معتقديم ايستادگي روي خط انقلاب و امام موجب گشوده شدن درهاي رحمت الهي شده و توان ملت را براي پيشرفت و مقابله با مشكلات دهها برابر افزايش مي دهد.

– نهم دي جوشش عظيم مردمي براي صيانت از مكتب امام حسين (ع) بود. زماني كه ملت مشاهده كردند كه دشمنان و بدخواهان، اساس كشور و ستون هاي نظام را هدف قرار داده اند و قصد دارند كشور را از راه امام حسين(ع) جدا كنند، با قدرت و عظمت به ميدان آمده و از اصول و آرمانهاي الهي و انقلاب حمايت كردند.

– در درگاه الهي ظاهرسازي و فريبكاري معنايي ندارد و البته هيچ تاثيري نيز در جامعه و در دل مردم ايجاد نمي كند، اگر از درون اصلاح شده باشيم، بيرون هم اصلاح خواهد شد و به تعبيري اصلاح بيرون تابع اصلاح درون انسان­‌هاست همچنان­كه وقتي در انقلاب اسلامي همه مردم، خواهان جايگاه برتر و برپايي ارزشهاي الهي شدند، حكومت طاغوت و ديكتاتوري كه مورد حمايت همه جانبه مستكبران عالم قرار داشت، سقوط كرد.

– اسلام و پيامبر(ص) متعلق به همه بشريت است و اگر درست معرفي شود، همه به آن جذب مي شوند؛ اما بايد توجه داشت كه در معرفي اسلام به جاي معرفي حقيقت اسلام، خودمان را معرفي نكنيم و به گونه اي نباشد كه چنين تعبير شود كه ديگران بايد تابع ما باشند، چرا كه در اين صورت بلافاصله تعصبات و خودخواهي ها فعال مي شود.

– هدفمندي يارانه ها از جمله اقدامات بزرگي بود كه دنيا را مبهوت كرد و براي اولين بار اذعان كردند كه مدل جمهوري اسلامي قابل الگوبرداري است و اين در حالي است كه قبل از اجراي اين طرح عده زيادي در داخل كشور دولت را نسبت به اجراي آن مي ترساندند.

– دولت سياست هوشمندانه و دقيقي را در عرصه سياست خارجي در پيش گرفته است. زير سؤال بردن فلسفه تشكيل رژيم صهيونيستي به عنوان ستون فقرات نظام سلطه از جمله اين اقدامات بود، اما در اين عرصه طيفي از آمريكا و متحدين آن، صهيونيست‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، منافقين، تا برخي در داخل كشور بطور هماهنگ، دولت را تحت سنگين ترين فشارها و تهمت ها قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *