بازار داغ “هم نام ها” در انتخابات نهم ! شمال نیوز: شنیده ها حاکی از آن است در دو شهر استان مازندران به ضمیمه دو کاندیدای سرشناس ،دو همنام ایشان نیز جهت شرکت در انتخابت مجلس نهم ثبت نام نموده اند .

در حوزه انتخابیه بهشهر و نکا و گلوگاه ، در روز دوم انتخابات دکتر محمد جمشیدی اردشیری فرزند حسن جمشیدی (نماینده اسبق مجلس) که از مدتها قبل حضور خود را اعلام نموده و فعالیت های گسترده ای را نیز جهت حضور تدارک می بیند، با حضور در فرمانداری بهشهر اقدام به ثبت نام جهت شرکت در انتخاب آتی نمود.ولی در روزهای بعدی شنیده شده است که دکتر محمد جمشیدی دو باره در فرمانداری بهشهر حاضر شده و ثبت نام کرد.

بله…. دکتر محمد جمشیدی( ثانی) که شنیده ها از اصلیت همدانی وی خبر می دهند کاملا قانونی وارد انتخابات آتی در حوزه انتخابیه بهشهر ،نکا و گلوگاه گردید و نام ایشان هم ردیف با نام دکتر محمد جمشیدی(فرزند نماینده اسبق) قرار گرفت .جالب اینجاست نام پدر وی هم حسن می باشد.

در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادكوه و جویبارنیز به همراه آقای علی ادیانی نماینده فعلی مجلس،فرد دیگری نیز همنام ایشان جهت شرکت در انتخابات آتی ثبت نام نموده است .

 

البته ما حضور جمشیدی و ادیانی ثانی را نکوهش نکرده و به اشتیاق ایشان تعرض نمی نمائیم ،اما آنچه مسلم است دکتر محمد جمشیدی اردشیری و علی ادیانی مدت چندین ماه است با حمایت اقشار مختلف منطقه خود به فعالیت پرداخته و هزینه هایی را نیز در این راه متقبل گشته اند که اگر نیت حضور این افراد به غیر از خیر و رقابت سالم باشد عمل آنان بد اخلاقی سیاسی به حساب آمده و مطمئنا مورد نکوهش همگان قرار خواهند گرفت .

منبع :شمال نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *