هراز نیوز : مراسم عزاداری سالار شهیدان به همت حاج حسن جاویدان و همکاری دهیاری و شورای محل روستای مطهر با حضور جمعی از اهالی محل و تنی چند از مسوولان استانی برگزار شد .

حاج احمد ناطق مشاور وزیر نفت در این مراسم سخنرانی کرد ،  غلامحسین شفیع زاده فرماندارآمل ، رحمانی امام جمعه ، دکتر محمد پور رییس سازمان صنعت معدن تجارت ، سید علی قاسمی مدیر کل اموزش و پرورش مازندران ، لطف الله آجدانی مدیرکل اموزش و پژوهش استانداری مازندران ، امیر سلیمانی شهردار آمل ، خسرو ابراهیم زاده رییس شورای شهر ، شیرسوار بخشدار دابودشت ، حسن یحی پور شهردار دابودشت از جمله مسوولان حاضر در این جلسه بودند ، حضور فعالان سیاسی و رسانه ای هم در این جلسه پررنگ بود .

 

IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۲۰۵۰۲۲

ولایی IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۱۹۵۱۴۰ IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۲۰۴۴۰۹ IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۲۰۵۰۳۲

IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۱۹۱۳۱۳ IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۱۹۵۱۵۴ IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۲۰۵۳۱۷ IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۲۰۵۳۲۵IMG_۲۰۱۴۱۱۰۱_۲۰۵۰۴۵

5 thoughts on “مراسم عزاداری سالار شهیدان در جوار امام زاده محمد طاهر مطهر آمل / عکس”
  1. احسان محمدی مرد خوشتیپ رسانه های آمل

  2. به ماش دله اش بکم …جاج یوسف شکری مرزنکو مهمان ویزه ودعوت شده حاج حسن جاویدانی بانی شام دهی ان شب و مردم شریف مطهر بود حاج یوسف شکری عزیز دل مردم ان منطقه هستند با باه درمیانی همین مرد بزرک اقای شکری بود بعضی از این اش دله ماش سکولار ……. وارد.جلسه عزاداری شدن به احترام این مردبزرک بود.مردم این محل کاری به او نداشتن وکرنه همان اول محل مطهرجلویش را می کرفتن .ماش دله اش باکمال یروهی امده بدون دعوت نامه و بدون هماهنکی محلیها و بانی مجلس جاویدانی وکرنه مردم … نمی کن .خصوصا ماه محرم .اینها از…

  3. نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد؛
    نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت؛
    ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد؛
    گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش…..

  4. با سلام.
    ضمن عرض خسته نباشید می‌خواستم چند ایراد اساسی به سایت هراز نیوز را به شما مسئولین محترم سایت گوشزد کنم.
    1. طراحی سایت بسیار بسیار ضعیف است (در حد مبتدی).
    2. اصلاً به‌روز نیست و از بسیاری از وقایع نیز غفلت میشه و اگر هم پوشش خبری صورت بگیره بسیار ناامیدکننده و نارسا هست.(مثل کیفیت پایین عکس ها)
    3. نمیدونم واقعاً عمدی در کار هست یا نه؟ ولی از فعالیت‌های این سایت بوهای باندبازی و جانبداری به مشام میرسه. بهتر است به دو مثال جدید ارجاع بدم. یکی انتخابات دانش‌آموزی در یکی از مدارس غیر دولتی آمل و دیگری همین خبر که البته با مانور برروی عکس یکی از بندگان خدا که سابقه سیاسی و انتخاباتی در شهر داره صورت گرفت. خواهشاً این ایرادها را جدی بگیرید تا سایر کارهای ارزنده هراز نیوز فراموش نشه.
    —————–
    سلام
    از نظر شما کاربر گرامی سپاسگزاریم
    سرمایه هراز نیوز نظرات و پیشنهادات شما عزیزان است
    ضمن تقدیر از انتقادات حضرتعالی موارد ذیل جهت اطلاع تقدیم میشود
    1)سایتهای پربازدید دنیا و خصوصا ایران طراحی های بسیار ساده ای دارند مثلا به سایت تابناک پربازدید ترین پایگاه خبری کشور رجوع کنید .
    2) هراز نیوز وابسته به شخص و دستگاه خاصی نیست و اکثر خبرنگاران آن به صورت افتخاری کارمی کنند بنابر این مانند برخی سایتهای خبری و خبرگزاری ها از بودجه بیت المال استفاده نمی کند به همین خاطر محدودیت مالی و نبود امکانات سبب می شود در همه عرصه ها حضور نداشته باشیم با این حال از نظر بازدید در حال حاضر جزو سه سایت پربازدید شمال کشور هستیم و این هم به خاطر توجه شما عزیزان است .
    3) هراز نیوز جزو هیچ باندی نیست ، خیلی از خبرها در هراز نیوز از سوی مخاطبان ارسال می شود وبسته به نو و جدید بودن موضوع و جذابیت آن اصلاح و کار می شود در خصوص مدرسه غیر انتفاعی خبر از سوی مسوولان مدرسه ارسال شده است هر مجموعه ای می تواند همین کار را انجام دهد و اخبار را برای ما ارسال کند .شما هم می توانید عکس و خبر برای ارسال کنید تا با نام شما کار کنیم .
    مشکلات کار خبر خیلی زیاد است و توضیح آن مثنوی هفتاد من است خصوصا در امل که تفاسیر و تاویل های زیادی در هر رفتاری وجود دارد . البته ما خود را از اشتباه مصون نمی دانیم و مطمئنا تذکرات شما عزیزان رهگشای مسیر ما خواهد بود .
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *