هراز نیوز :فردی  کر و لال، در شهرستان آمل که دارای سابقه ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم بود در اقدامی وحشیانه دختر همسایه اش را به قتل رساند.

سرهنگ محمد صادق پهلوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با هرازنیوز گفت : سی ام تیر ماه جاری اهالی یکی از محلات این شهرستان با صدای جیغ و داد و کمک خواهی یک دختر جوان سراسیمه از منزل خود خارج شدند.

وی افزود : مردم به محض حضور در صحنه با پیکر نیمه جان این دختر جوان که از ناحیه قفسه سینه به شدت مجروح شده بود مواجه شدند. و با تماس تلفنی مردم با مرکز فوریتهای پلیسی 110 ماموران بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ پهلوان در ادامه اظهار داشت : برابر بررسی های به عمل آمده نامبرده تازه از منزل خارج شده بود که یکی از همسایگان به نام ” علی – ک 27 ساله” که دارای سوابق روحی و روانی نامساعد و از نظر جسمی نیز کر و لال بوده به قصد آزار و اذیت با این دختر جوان با وی درگیر شده و او را به زور به داخل منزل خود هدایت کرد.

پهلوان افزود : پس از اینکه متهم با زور و تهدید دختر جوان را به حیاط منزل خود هدایت کرد، وقتی برای رسیدن به اهداف پلید خود با مقاومت وی مواجه شد با چندین ضربه چاقو وی را از ناحیه قفسه سینه مجروح و سپس متواری شد.

وی خاطر نشان کرد : با کمک اهالی محل و حضور عوامل امدادی پیکر مجروح مصدوم به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد، اما علیرغم تلاش پزشکان بیمارستان نامبرده به دلیل شدت جراحات و اراده و خونریزی جان باخت.

سرهنگ پهلوان اظهار داشت : متهم در کمترین زمان ممکن توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسائی و در مخفیگاهش دستگیر و با تحقیقات میدانی انجام شده در محل مشخص شده متهم در گذشته نیز دارای سابقه ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در این شهرستان بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان اظهار داشت : تحقیقات تکمیلی در خصوص علت و انگیزه قتل همچنان ادامه دارد.

15 thoughts on “آمل – جنایت هولناک پسر کرولال”
  1. سلام
    این ماجرا برای 30تیر ماه هستش الان برای خبررسانی دیر نشده؟

  2. خوب مشخصه وقتی در موارد مشابه مورد فوق برخورد قانون و مجریان آن در زمان مناسب و سریع نمیباشد مشخصا افرادی دیگر که سابقه حتی خفیف در این گونه هنجارها دارند دوباره دست بکار میشوند که البته به نظر من ضعف روحی این فرد در کنار ناهنجاری ها و بد حجابی خانمها میتواند دلایل اصلی این گونه پیامد ها باشد.

  3. این دیگه چه حرفیه؟اقای محسنی مشخصه چی دارید میگید؟
    دختر بیچاره صبح زود داشته میرفت سر کار که این متجاوز سر راهش سبز شد.این اتفاق میتونست واسه هر کسی تو اون وقت صبح پیش بیاد.اینکه خانواده ی این ادم که سابقه ی مزاحمت داشته میبایست اونو تو خونه مراقبت میکردند چه ارتباطی به حجاب خانمها داره؟

  4. با سلام

    جناب محسنی بی حجابی تاثیر دارد قبول.اما این بنده خدا با یک لباس ساده در حال بازگشت از سوپرمارکت محل بود.نباید این فرد سابقه دار را به امان خدا ول می کردند.سابقه دار از نظر روانی با مدتی زندان که اصلاح نمی شود.

    با تشکر از هراز بابت اطلاع رسانی.

  5. اقای محسنی توضیحاتتون چه ربطی به حادثه داشت؟

  6. دوستان من شاید منظورم را بد رسانده باشم . روی صحبت من اصلا با این خانم نبود . منظورم برخورد صریح و مناسب و سریع با عاملین اینگونه جنایات هست . تا دوباره شاهد اینگونه موارد در سطح شهر نباشیم .دوستان اگر من بد منظورم را رساندم پوزش میخواهم

  7. آمل عجب شهری شده جدیدا قتل ودزدی مسولیت اینا باکیه؟

  8. کر ولال دارای سابقه روحی وروانی دنبال چی میگردید مسئولین مربوطه باید پاسخگو باشند یا لااقل مستعفی شوند وافراد مستحق توانا در آن شهر که میگید حوادث سهل انگارنه دارد به کار گمارده شوند چرا همه صم بکم هستید در تعقیب یک بیمار روانی و نامش را حاثه میگذارید آقا دنبال مدیرهای توانا شهری باشید

  9. اقای محسنی برادرم من نظر نده بی خیال طرف کر و لاله مشکله روحی داره چه ربطی به حجاب داره دوما مسولین چه ربظی به موضوع دارند خانواده اول بعد هم اگه قصور از بهزیستی بوده که باید پیگیری بشه

  10. با سلام .به نظر من این فرد اصلا به هیچ وجه مقصر نیست مقصر اصلی مسولین ما هستند که این گونه افراد حفظ نمیکنند .تو رو خدا مسولین امسال این جور ادمها را در یابیید اینها گرچه مشکل روحی روانی دارند ولی انسان که هست تا حالا زیاد دیدیم تو جامعه ادمهای سالم از جور خطاها زیاد دیدیم چه به حال این مریض. به ولاه خیلی گناه دارن هر کی اینجور ادمها رو حفظ کنه بیشترین ثواب از دنیا واخرت میبرن. باسپاس

  11. این جنایت برای پسر کرولال دیوانه نیست این جنایت اولا مسولین بعد پدر ومادر این فرد میباشد.یا الله خودت همه ما دریاب

  12. آقای محسنی درمورد بدحجابی دختر مردم گفتین: به شما بگم که این دختر یکی از با حجاب ترین و مومن ترین فرد شهرستان آمل بود. موقع کشته شدنش روزه داشته و حتی اطرافیانش می خواستن یک قطره بهش آب بدن اون در حال بی حالی گفت من روزه ام و من خودم شخصا اونجا حضور داشتم. بی خود اینجوری قضاوت نکنید. ما باید قاتل را سنگسار کنیم تا همه تجربه کسب کنند از این عملکرد شوم. بنده خدا 16 ساله بود کلی آرزو و آرمان داشت. من خودم تحصیل کرده هستم و میدونم امثال این افراد قاتل خیلی هم دارای هوش و استعدادند. هیچ تفاوتی بین افراد عادی و کرو لال نیست. مجازات مجازات مجازات.

  13. این دختر 16 ساله بود ولی به اندازه یک زن 35 ساله عقل و شعور داشت. خیلی مومن و باحجاب بود. و با یک آدم مومن و بسیجی نامزد بود. از سوپرمارکت محل داشت میامد با حمله پسر همسایه مواجه شد. این دختر هیچگونه کم و کاستیهای نداشت که فکرش به جاهای غیر از همسر خودش باشد. پاکدامن و خیلی درستکار بود. خدایا چرا باید جامعه ما اینگوونه باشد که یک دختر بیگناه و با هزاران ارزو اینگونه هلاک شه وافعا جامعه ما هرج و مرج و بی نظم هستند. اصلا طبق دیسیپلین خاصی پیروی نمیکنند. از این پس ما باید مواظب دخترهای کشورمان باشیم چون جامعه خطرناکی نصیب ما شد. آمل هم که خیلی افتضاحست. خیلی اتفاق ها میافتد. ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *