معاون عمليات فرماندهي انتظامي مازندران، از کشف بيش از 20 فقره انواع سرقت و کشف 17 دستگاه خودرو و موتور سيکلت مسروقه روز گذشته خبر داد .
سرهنگ ” ناصر صفرپور ” در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود : ماموران کلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي در سراسر استان طي 24 ساعت گذشته با انجام چندين عمليات گشت انتظامي موفق شدند، ضمن شناسايي و دستگيري سارقان بيش از 20 فقره انواع سرقت را کشف و ضبط کنند.
وي تصريح کرد : در همين ارتباط پنج دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور سيکلت مسروقه را از متهمان به همراه مقادير زيادي اموال مسروقه ديگر از متهمان کشف و ضبط شد.
سرهنگ صفرپور گفت : اين تعداد وسيله نقليه شامل چند دستگاه پرايد و پژو در شهرستان هاي ” نکا ، سيمرغ ، بابل و آمل” کشف و ضبط شد .
معاون عمليات فرماندهي انتظامي مازندران با اشاره به راه اندازي قرارگاه مبارزه با سرقت در استان از عزم جدي پليس در اجراي طرح هاي ضربتي پليس با مقابله با اين جرم خبر داد.
وي افزود : انهدام باند تهيه وتوزيع موادمخدر صنعتي و اجراي طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده از جمله طرح ها و اقدامات پليس در روز گذشته بوده که موجب کشف و ضبط بيش از 4 کيلو گرم ترياک و يک کيلو و نيم شيشه در شهرستان هاي آمل و عباس آباد را در پي داشته است .
سرهنگ صفرپور در پايان از تشکيل پرونده براي متهمان به سرقت و تحويل آنان به مرجع قضايي خبر داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *