رئیس دانشگاه آزاد ساری با اشاره به تدفین دو شهید گمنام در این دانشگاه، گفت: میزبانی از شهدای گمنام افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد ساری است.

کیومرث نیاز آذری صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع جنازه شهید گمنام دفاع مقدس مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه برای دانشگاه آزاد اسلامی ساری افتخار بسیار بزرگی است که این شهیدان گمنام دفاع مقدس در این مکان فرهنگی آرام بگیرند، افزود: بالاترین پاداش برای یک انسان شهادت است و برای مسئولان و دانشجویان دانشگاه امروز حضور این شهدای گمنام افتخار بزرگی است.

رئیس دانشگاه آزاد ساری بیان داشت: مسئولان دانشگاه امروز میزبان شهیدان گمنام هستند، ولی از فردا دانشجویان و دانشگاهیان میهمانان این شهیدان گمنام هستند و این افتخاری بزرگ برای مسئولان و متولیان دانشگاه آزاد ساری است که میهمان شهیدان گمنام دفاع مقدس باشند.

وی با اعلام اینکه امروز دانشجویان دانشگاه آزاد و مسئولان دانشگاه چشم انتظار حضور شهدا هستند، افزود: میزبانی شهید افتخاری بزرگ برای ما است و حضور شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بهترین اتفاق شغلی بنده است.

نیازآذری درباره پیگیری برای انتقال پیکیر پاک شهدای گمنام در دانشگاه آزاد گفت: از زمانی که بحث حضور شهدای گمنام در دانشگاه مطرح شد، این دانشگاه هم متقاضی حضور شهدای گمنام بود که امروز این خواسته ما اجابت شد.

وی درباره میزان علاقه‌مندان اساتید و دانشجویان از حضور شهدای گمنام گفت: از زمانی که بحث حضور شهدای گمنام در این دانشگاه مطرح شد مسئولان و دانشجویان از این موضوع استقبال کردند.

رئیس دانشگاه آزاد ساری در پایان خاطرنشان کرد: این شهدا در کنار مسجد ولی‌عصر دانشگاه آزاد ساری آرام می‌گیرند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *