فرمانده انتظامی آمل گفت: با شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع موادمحترقه و بازرسی از برخی واحدهای صنفی، 19هزار مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محمد صادق پهلوان امروز در گفت‌وگو با هرازنیوز در آمل اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال که به چهارشنبه‌سوری معروف است، همه ساله شاهد حوادث ناگواری از جمله نقص عضو و حتی در برخی موارد مرگ افراد بر اثر بی‌احتیاطی و بی‌مبالاتی برخی افراد ناآگاه مواجه هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه پلیس با در نظر گرفتن سه اصل مهم پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله در جهت برقراری نظم،‌ امنیت و آرامش شهروندان اقدام همه جانبه‌ای را در دستور کار دارد، گفت: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیسی با هرگونه تهیه و توزیع این مواد خطرناک و مخلان نظم و امینت عمومی برابر قانون برخورد می‌کند.

 

پهلوان با اعلام اینکه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت در راستای اجرای طرح ارتقای اجتماعی و کنترل و نظارت بر صنوف در بازدید از واحدهای صنفی موفق به کشف 6هزار و 325 عدد انواع مواد محترقه شدند، اذعان داشت: بیشتر افرادی که اقدام به تهیه و استفاده از مواد محترقه می‌کنند نوجوانان و جوانان هستند.

 

وی یادآور شد: با شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه و بازرسی از برخی واحدهای صنفی، 19هزار مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شدند.

 

این مسئول بیان داشت: به منظور کاهش خطرات احتمالی در چهارشنبه‌ آخر سال با برنامه‌ریزی و هماهنگی با آموزش‌ و پرورش آمل همگانی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و اولیا برگزار شد.

 

وی از اعزام کارشناسان انتظامی مجرب به مدارس و اقدامات پیشگیرانه با نمایش کلیپ‌هایی  درباره چهارشنبه آخر سال سنوات گذشته خبر داد و گفت: نقش آموزش و اطلاع‌رسانی در کاهش و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

 

پهلوان در پایان از شهروندان خواست تا اطلاعات خود در امر عوامل تهیه و عرضه مواد محترقه را در کوتاهترین وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

One thought on “پلیس چگونه جلو یک چهار شنبه سوری پرخطر در آمل را گرفت ؟”
  1. ولی با راهکاری هوشندانه میشه این چهارشنبه سوزی را تبدیل به چهارشنبه سوری واقعی کرد..

    اگر در چنین روزی اماکن تفریحی و ورزش را بطور رایگان یا با تخفیفی وِِیژه در اختیار جوانان گذاشت تا بجای ترکاندن خودشان و رژه رفتن در خیابان و کارهای مضر و بی فایده انجام دهند با این چند روش آنها را از خیابانها به سالنهای ورزشی و یا با انجام برنامه های هنری مانند اجرای کنسرت و … میشود خیابانها را در این روز خلوتتر کرد و جلوی آسیب رساندن به همدیگر را گرفت

    اجرا کنسرت

    رایگان کردن سالنهای ورزشی و اماکن تفریحی مانند سینما و …

    کاش شهر آمل یک سالن ورزشی مجهز به بازی بولینگ داشت که این ورزش خیلی جذاب هست و مطمئنن قشر جوان را خیلی خوب جذب میکند
    ولی متاسفانه در زمستان زوق و اندیشه هستیم.. با فکر میشه خیلی کارها انجام داد تا جوانان را سرگرم کارهای مفید و بی ضرر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *