گلایه ای در مورد تعرفه برق استان مازندران!!!!

چندی پیش در تلویزیون آگهی منسوب به شرکت توانیر را مشاهده می کردم که عنوان شده بود درصورت امکان به جای استفاده از کولر گازی، از کولر آبی استفاده نمایند، چرا که یک کولر گازی پنج برابر کولر آبی، برق مصرف می کند.

حال سوال بنده این است که شرکت توانیر که به این خوبی مصرف انواع کولرها را مقایسه می نماید، مگر نمی داند مردم استان های شمالی و مخصوصاً مازندران با توجه به اقلیم این منطقه و داشتن هوای شرجی مجبورند از کولر گازی استفاده نمایند؟ و استفاده از کولر آبی در شرایط آب و هوای شرجی مقدور نیست؟

پس با توجه به این محاسبه شرکت توانیر تعرفه برق استان مازندران باید حدوداً پنج برابر کمتر از تعرفه برق تهران باشد… حال آنکه می بینیم شرکت توانیر از سکوت مردم مازندران سو استفاده کرده و تعرفه برق این استان را به دلیل اقلیم متعادل در تابستان بیشتر از حد معمول محاسبه می نماید.

و به پشتیبانی از این خدمت شرکت توانیر جناب آقای ناطق نوری یکی از نمایندگان مازندران، در شبکه استانی می فرمایند مردم مازندران باید صرفه جویی کنند!!! این در حالی است که مردم مازندران رتبه اول صرفه جویی در مصرف برق در کشور را دارند…

آقای عزیز و به اصطلاح نماینده و شرکت توانیر، تا هوا گرم و غیرقابل تحمل نباشد، مگر مردم بلانسبت بیمارند یا پول اضافه دارند که کولر روشن کنند؟

فرشاد راعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *