مافیای شبکه من وتو/قسمت سوم؛فرار مجریان شبکه من وتو ازپاسخ به رسوایی در آکادمی گوگوش

مجریان شبکه من وتو پس از وقوع رسوایی صورت گرفته در آکادمی موسیقی گوگوش از پاسخ دادن به تقلب های صورت گرفته سر باز زدند.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ پس از اینکه ابتدا یک بیننده طی پیامی پرده از تقلب صورت گرفته در برنامه آکادمی گوگوش برداشت و پس از آن نیز موج بسیاری ازاعتراضات از سوی مخاطبان شبکه من وتو در قالب بیانیه ها و سوالات برای این شبکه ارسال شد، مجریان این شبکه برای پاسخ به این تقلب در برنامه پاسخ حاضر شدند. اما بر خلاف انتظار های مخاطبان که همگی خواستار عذر خواهی این شبکه به دلیل به بازی گرفتن شعور بینندگان داشتند، مجری برنامه آکادمی گوگوش با مسخره نمودن معترضان سعی در پاک نمون صورت سوال یعنی تقلب داشتند.
مجری برنامه آکادمی گوگوش که به دلیل استفاده از اشعار دیگران به نام خود لقب ترانه قاپ معاصر را به خود اختصاص داده در این خصوص با خنده گفت: «ما مافیا داریم و کلاهبرداری کرده ایم.این بسیار ساده است مگر ما چند خواننده وترانه سرای تبعید شده به کشور های خارجی داریم ،این کاملا طبیعی است که خواننده ها و ترانه سراها با این محدودیت با یکدیگر ارتباط داشته باشند پس دوستی من و آوش نیز کاملا طبیعی است.در ضمن حیف نیست که یک خواننده با این همه استعداد معروف نشود.»
با دریافت این پاسخ خنده دار از مجری برنامه آکادمی گوگوش، این مطلب بدست می آید که دست اندر کاران شبکه من وتو به دلیل اینکه پاسخ قانع کننده ای در خصوص رسوایی صورت گرفته، نداشته اند مجبور به پاک نمودن صورت مسئله یعنی همان نحوه ورود کارآموزان و شیوه سپردن ترانه به آنها برای اجرا و نحوه امتیاز دهی به آنها است، شدند.
جای سوال دارد شبکه ای که گاه و بی گاه ایران را به تقلب در مسائل گوناگون متهم می نماید،خود چگونه پاسخگوی این رسوایی وتقلب می شود.

3,091 thoughts on “رسوایی در آکادمی گوگوش”
  1. واقعا براتون متاسفم که وقتتون رو برا چنین چیزایی طلف میکنین

  2. خاك برسركسايي كه از شبكه من و تو دفاع ميكنن. بدبختا اينا همه دشمناي كشورمونن. همون ارميا كه انقدر محجبه اس خداميدونه پشت حجابش چه چيزايي غايم كرده……….

  3. سلام ايراني هاي عزيز!
    ول كيد اين شبكه هاي ماهواره اي رو .انقدر از ماهواره دفاع نكنيد. تلوزيون خومون اينهمه فيلم و شبكه داره . يه ذره از تلوزيون و شبكه هاي خودمون دفاع كنيد.

  4. شما واقعا ايراني هستيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا براتون متاسفم…
    چقدر ماهواره ….
    چقدر من وتو…..
    ايناهمه مال دشمنانونه يه ذره هم از كشورتون تعريف كنيد.
    هركي عاشق كشورشه لايك بذاره.

  5. قابل توجه اونای که از یه وطن فروش به نام گوگوش دفاع میکنند آخه این زن مبتذل دفاع داره ………. مرگ بر گوگوش و تمام اونای که در شبکه آشغالی مث من و تو کار میکنند………….

  6. شبکه من وتو هیچ کاری جز بد نام کردن مردم ایران نداره اما درواقع این خود شبکه من وتو است که بد نام است چون وهابی است مرد شور وهابیا رو با اون فتوا های مز خرفشون ببرند البته از شبکه من و تو که یک شبکه وهابی است بیشتر از این نمی شه انتظار داش چون خودشونم مث فتوا هاشون مضخرفند

  7. تو ميگي اينگونه استطار ميكني عروسك هاتو .عروسك گردان.

  8. ای وای ای بیداد دیدی چی شد واییی چه رسواییییییی خخخخخخخخ املای ننوشته غلط نداره وجودشو دارین شما هم برنامه مردمی بسازید بعد بیایین از شبکه های صدو یک درصد کپی برداری شده خودتون دفاع کنین اون از بفرما شام ایرانی که ساختین ، بجای مردم عادی از هنرمندا استفاده کردین چون صدا سیمای ایران مردمی نیست. اونم از سریالهاتون که از سریالهای ترکی داستانشو کپی میکنین و به قول خودتون ایرانیزش میکنین خخخ.

  9. با سلام و احترام

    نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا” اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و باکمک کشورها و سازمانهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد .

    قبلا” طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت میکردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند ان کشور به یک قدرت اتمی تبدیل میشود اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا” چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمیشناسد . و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود اورد نمیگزارد کره شمالی با ترفند خود امریکاییها از انها اخاذی کند و حتی ممکن است امریکا با دولت کره همدست باشد و بخواهد با این شیوه تلاش دیگری برای ترساندن مردم دنیا انجام دهد.کره شمالی انقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند.
    امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق،سوریه،لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود.

    هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *