مافیای شبکه من وتو/قسمت سوم؛فرار مجریان شبکه من وتو ازپاسخ به رسوایی در آکادمی گوگوش

مجریان شبکه من وتو پس از وقوع رسوایی صورت گرفته در آکادمی موسیقی گوگوش از پاسخ دادن به تقلب های صورت گرفته سر باز زدند.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ پس از اینکه ابتدا یک بیننده طی پیامی پرده از تقلب صورت گرفته در برنامه آکادمی گوگوش برداشت و پس از آن نیز موج بسیاری ازاعتراضات از سوی مخاطبان شبکه من وتو در قالب بیانیه ها و سوالات برای این شبکه ارسال شد، مجریان این شبکه برای پاسخ به این تقلب در برنامه پاسخ حاضر شدند. اما بر خلاف انتظار های مخاطبان که همگی خواستار عذر خواهی این شبکه به دلیل به بازی گرفتن شعور بینندگان داشتند، مجری برنامه آکادمی گوگوش با مسخره نمودن معترضان سعی در پاک نمون صورت سوال یعنی تقلب داشتند.
مجری برنامه آکادمی گوگوش که به دلیل استفاده از اشعار دیگران به نام خود لقب ترانه قاپ معاصر را به خود اختصاص داده در این خصوص با خنده گفت: «ما مافیا داریم و کلاهبرداری کرده ایم.این بسیار ساده است مگر ما چند خواننده وترانه سرای تبعید شده به کشور های خارجی داریم ،این کاملا طبیعی است که خواننده ها و ترانه سراها با این محدودیت با یکدیگر ارتباط داشته باشند پس دوستی من و آوش نیز کاملا طبیعی است.در ضمن حیف نیست که یک خواننده با این همه استعداد معروف نشود.»
با دریافت این پاسخ خنده دار از مجری برنامه آکادمی گوگوش، این مطلب بدست می آید که دست اندر کاران شبکه من وتو به دلیل اینکه پاسخ قانع کننده ای در خصوص رسوایی صورت گرفته، نداشته اند مجبور به پاک نمودن صورت مسئله یعنی همان نحوه ورود کارآموزان و شیوه سپردن ترانه به آنها برای اجرا و نحوه امتیاز دهی به آنها است، شدند.
جای سوال دارد شبکه ای که گاه و بی گاه ایران را به تقلب در مسائل گوناگون متهم می نماید،خود چگونه پاسخگوی این رسوایی وتقلب می شود.

3,091 thoughts on “رسوایی در آکادمی گوگوش”
  1. من خیلی دوست دارم با یکیتون دوست بشم ایا افتاخار دوستیی بامن را میدید م

  2. میگم شماها چیزی از احساسا ت حالی تون ه

  3. نميدونم چي بگم………. فقط خداميدونه چي ميگذره

  4. من و تو همه برنامه هاش رو دوست دارم ولی به جز اون سالومه احمق پررو از خود راضی واقعا که کل خاک های عالم ام بریزیم سرش بازم کمه نکبت

  5. گوگوش در زمان شاه تو گرفتد برادر شاه بودی هر کاری که خواستی کردی…….یا تمامی گروهکها……

  6. سلام
    دوستان عزیزی که کلی توهین به تی وی جمهوری اسلامی و متهم کردن ایران به دروغ میکنین
    با تمام احترامی که برایتون قائلم باید بگم برای تک تکتون متاسفم
    حالا ایران و ایرانی دروغ گو شد یه شبکه ی شیطان پرستی و صهیونیستی شد راست گو ؟؟؟؟؟؟؟/ شد درست کار ؟؟؟؟؟؟
    کسایی که تجاوز به ناموس مردم و کارای ضد اخلاقی و فساد و فحشا براشون اولین گزینه است شدن راست گو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کدوم برنامش گولتون زده ؟؟؟؟ کدوم خبرش راس بوده ؟؟؟؟
    به نظر من این سری از دوستان اصلا به اخبار داخلی و مسائل کشور نه تنهاآگاه نیسیتن بلکه یک سری آدمهایی دهن بین هستین که از 24 ساعت شبانه روز 30ساعتش پای ماهواره و شبکه های چرت و پرت میگذره .
    برای یک بار هم که شده نمیخوان حقیقت و بدونین چون از حقیقت وحشت دارین .میدونین چیه شما از آزادی و تمدن لخت بودنشو فهمیدین که اگه اینطوره حیوونا خیلی متمدن ترن ………. و واقعا برای یه هم چین هم وطنایی متاسفم
    مطمئن باشین یه روزی که خیلی هم دیر نیست پی به اشتباهتون میبرین .
    ممنون از این سایت بابت نشر این اخبار

  7. این همه پاسخ موافق یا مخالف تاسف باره.اگه تلویزیون خودمون که داره تعداد کانالهاش سر به فلک گذاشته ولی یکیش هم زیادیه چون همه تکرار مکررات میکنن.و مثلا کانالهای استانی یه چند تا بقول خودشون سرود اضافی محلی که سالها تکرار میشه و عوض نمیشه اضافه دارند وگرنه همه کانالهای جمهوری اسلامی را تو چند ساعت (نه 24 ساعت) نشون داد.خوب از کانالهای خارج از کشور چه انتظاری داریم.اگه اینجا به اندازه افغانستان هم آزادی داشتیم .گوگوش های زیادی به وجود می آمدندچون از هر 100تا استعداد شاید 5 تاش هم نمیره خارج واگر بره بخاطر هزینه و مسائل دیگر اندکی از اونها هنرشونو میتونند عرضه کنند و جایی برای پرورش هنر بخصوص برای خانمها وجود نداره.پسرها هم یکی مثل مرتضی پاشایی باید با ابتکار و هزار دوز و کلک بتونه هنرش را عرضه کنه و تک و توکی مثل خواجه امیری یا همایون شجریان از تجربه و امکانات پدرشون استفاده کنند.شما هم موافق یا مخالف فحش و ناسزا چرا میدید.بعد هم تقلب در آکادمی گوگوش ملتی رو بدبخت نمیکنه.نویسنده این مطلب کاش ئه مقدار از تقلبهایی که تو مملکت انجام میگیره و میلیاردها دلار دود میشه و در دوره ای که بیشترین صادرات نفت و چیزای دیگه رو داشتیم و بیشترین پول ارز دریافت شده بیشاز 70%مردم یه زندگی حتی روی خط فقر هم ندارندبلکه زیر خط فقر هستند یعنی همه ما هستیم اونوقت اینارو ول کردیم داریم به هم فحش و ناسزا میدیم.اینهمه نظر هم باید نویسنده را بفکر بیندازه که اگر راجع به برنامه های صدا و سیما بود.کمتر کسی اسم برنامه را شنیده بود چه برسه به اینهمه نظر!!!!!!

  8. سلام منم کاملابانظر غزل موافقم ماحق نداریم راجب کشوری که داخلش بزرگ شدیم اونجازندگی میکنیم توحین کنیم
    بی احترامی نشه ولی واقعابراتون متاسفم به اینجورادمایی که به ملیت خودشون بی احترامی میکنن میشه گفت خیلی قدرنشناس وپستند

  9. واقعا كم اوردين گير دادين به راي مسخره ها

  10. شایعه نکنین..منوتو خیلی شبکه ی معتبریه..منوتو فقط واقعیتارو میگه ک انگار بعضیا طاقت شنیدنشو ندارن هه..واقعا واس بعضیا متاسفم..

  11. منم واقعا متاسفم برای اون دسته از کسانی که شبکه من و تو رو یک قدیس میبینند که هرگز دروغ نمیگه لابد معصوم پونزدهمه….جم کنین بساطتون و معلومه این شبکه ها سرشون تو اخور کیه فقط یه تحقیق کوچیک بکنید معلوم میشه….خدایا همه رو به راه راست هدایت کن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *