“من از اسرائیل هستم و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح ! از ریچارد بسیار متشکرم که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده است.
گروه فرهنگی مشرق- “من از اسرائیل هستم  و ریچارد کلایدرمن را تحسین می کنم ، از ته قلب و روح !

از ریچارد بسیار متشکرم  که برای ما ( اسرائیل) ؛ وقتی که یک کشور پنجاه ساله بود یک صفحه ویژه تولید کرده  است.این از محبت  شماست ؛  من نمی توانم از  گوش کردن به این موسیقی دست بردارم !”
یک صهیونیست  به نام N a o m i در مورد کلایدرمن سطور بالا را در اینترنت نوشته است.
***

کنسرت موسیقی پاپ ، “ریچارد کلایدرمن ”  با همراهی 16 نفر در تهران به مناسبت  9 آبان در برج میلاد آغاز وچندین روز ادامه خواهد داشت  .
ریچارد کلایدرمن نه به عنوان یک هنرمند بزرگ بلکه به عنوان یک تاجر موسیقی نیمه پاپ و عوام زده شناخته شده است.ریچارد کلایدرمن پیانو نواز  فرانسوی درسال 1991  صفحه موسیقی ” یهودی تنهای اسرائیل!”    RARE ISRAELI ISRAEL و در سال 1998 دو صفحه موسیقی دیگر به نام ”  پنجاه سال برای اسرائیل ” Fifty  Years to Israel  را به  بازار عرضه کرده است  که این صفحه های موسیقی که به صورت سی دی نیز منتشر شده اند ، جزو محصولات  فرهنگی رژیم  اشغالگر  قدس به شمار  می‌روند .

کلایدرمن  بارها  در سرزمین های اشغالی به اجرای کنسرت پرداخته است  و جزو معدود  موزیسین هائی است که به طور علنی  در حمایت از رژیم صهیونیستی  دارای فعالیت بوده است.  تقارن برنامه موسیقی ریچارد کلایدرمن در ایران با یکی از روز های منحوس دوران شاه بسیار جلب توجه می‌کند هر چند و هنوز نحوه توزیع و تقسیم درامدهای میلیونی این برنامه  و دلال آن مشخص نیست.

آلبومی که کلایدرمن در سال 1991 ارائه کرد شامل یک آواز صهیونیستی بود که در تنهائی قوم یهود سروده شده است و کلایدرمن  از آن آلبومی با نام ” اسرائیلی تنهای اسرائیل ! “ساخته است.

توضیحی کوتاه درباره این خبر: پس از انتشار گزارش فوق روابط عمومی برج میلاد تهارن ضمن تماس با تحریریه سایت خبری- تحلیلی مشرق ضمن تکذیب برگزاری این کنسرت در سالن برج میلاد، وجود هر گونه قرداد در این زمینه را رد کرد.

One thought on “کنسرت نوازنده “تنها و فقط اسرائیل!” در تهران!”
  1. من یک عمر است که کلایدرمن و تمام آثار او را می شناسم. در تمام آلبوم های رسمی کلایدرمن که از شرکت پخش او دلفین مجوز گرفته و در تمام سایت رسمی او چنین آلبوم هایی را که هرگز نمی توان یافت. کلایدرمن یک هنرمند مردمی است و در طول این 30 سال هرگز فعالیت سیاسی نداشته و ندارد. کلایدرمن تنها 2 بار یک بار در سال 1981 و بار آخر در 2008 به اسراییل سفر کزده است. هنرمندان دیگری از جمله تءودوراکیس یونانی که مواضع ضد اسراییلی او معروف است در سال های اخیر کنسرتی در اسراییل بر گزار کرده بود. این هنرمندان مسلمان نیستند که رژیم اسراییل را تحریم کنند. کشور متبوع تمام هنرمندان جهانی در اسراییل دارای سفارت است و تمام هنرمندان جهانی غیر مسلمان برای مردم اسراییل هم مانند مردم سایر کشورها برنامه اجرا کرده و می کنند. اما به ندرت هنرمندی مردمی برای دولت اسراییل برنامه اجرا کرده است. در حالی که کلایدرمن تا حال 2000 کنسرت در دنیا و تنها 800 کنسرت را در کشور ژاپن برگزار کرده است و در کل فقط 4 شب یک شب در سال 1981 و 3 شب در سال 2008 نه برای دولت اسراییل بلکه برای مردم اسراییل (که یک مشاور رییس جمهور کشور ضد صهیونیستی شیعه که هنوز هم در پست خود باقی است حرف از دوستی با این مردم زده بود ! ) . نوشته های که از بنگاه اتهام پراکنی کیهان در آمده و سایت شما هم مثلا شاهکار کرده و در مورد این اظهارات کذب مثلا تحقیق اینترنتی کرده یک مشت مهمل بیش نیست… این 2 آلبوم توسط خود اسراییلی ها و بدون مجوز پخش از کمپانی کلایدرمن منتشر شده. به جز آن دو سایت متوهم اسراییلی نام این دو آلبوم جعلی در هیچ سایت دیگری از جمله در فهرست آثار کلایدرمن در سایت رسمی وی هرگز وجود ندارد. به علاوه نظر آن شخص اسراییلی که دلیل نمی شود. بدیهی است که موسیقی آرام و ملایم کلایدرمن در همه ی دنیا طرفدار دارد مخصوصا در ژاپن و خاور دور…. این احمقانه است که تصور کنیم کلایدرمن که دولت متبوعش مانند خیلی دولت ها از جمله کشورهای دوست و برادر ونزوءلا و کشورهای عزیز همسایه ترکی و روسیه دارای سفارتخانه است به خاطر مسلمانان به اسراییل هرگز سفر نکند. همانطور که گفته شد کلایدرمن که در 30 سال اخیر نزدیک به 2000 کنسرت در سطح جهان اجرا کرده است و این در حالی است که در کشور ژاپن تا کنون بیش از 800 کنسرت برگزار کرده… پس کلایدرمن نه مداح رژیم صهیونیستی بلکه مداح چشم بادامی هاست !
    حالا برادر حسین شریعتمداری با دو تا آلبوم جعلی ساخت اسراییل مثلا اومده از کلایدرمن سوتی بگیرد !
    آیا کسی که مداح اسراییل است در این 30 سال کنسرتش از بنده و شماها و برادر حسین می ترسیده است که تعداد کنسرت هایش در کشور اسراییل در 30 سال حتی به اندازه ی یک بیستم کنسرت های برگزار شده اش در کشورهای اروگوءه ونزوءلا و بولیوی یعنی کشورهای ضد امریکایی دوست و برادر ما نیست ?!!!! سوتی های برادر حسین دیگر نخ نما شده… مردم اینترنت دارند. سایت رسمی کلایدرمن هم خوشبختانه فیلتر نیست. بروند سرچ کنند اگر حتی یک آلبوم با مضامین یهودی اسراییلی در فهرست آثار رسمی کلایدرمن دیدند بنده شخصا از فردا مشترک 10 سال روزنامه کیهان و از طرفداران آن خواهم شد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *