میزبانی 2223 خانواده از مسافران نوروزی در آموزش و پرورش آمل / همایش هزار نفری رای اولی ها / همایش روزه اولی ها / برنامه روز معلم در دانشگاه آزاد آمل

حجت الاسلام محمد علی ابراهیم زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل در گفتگو با هرازنیوز مطرح کرد : اتاقهای اسکان از 135 اتاق در نوروز 1402 به 159 اتاق در نوروز 1403 افزایش یافت که حدود 20 درصد افزایش داشت .
وی با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان آمل ادامه داد: امسال تعداد 150 عدد بالش نو 70 تخته پتو یک نفره و و پنجاه تخته فرش نو خریداری و به مدارس ارسال شد .
ابراهیم زاده با بیان اینکه از تاریخ 28 اسفند تا تاریخ 12 فروردین مسافران نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش آمل پذیرش شدند عنوان کرد: ما در طول ایام نوروز میزبانی 2223 خانوار و 11208 نفر را برعهده داشتیم در واقع هرشب حدود 160 خانوار معادل 800 نفر مهمان داشتیم .

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه 20 درصد افزایش ظرفیت هم نسبت به سال گذشته داشتیم ولی باز تقاضا برای اسکان وجود داشت و عزیزانی از همکاران به آمل می آمدند بهترین نماز خانه مدارس و نماز خانه اداره را از اول فروردین تا دهم فروردین در اختیار مهمنان نوروزی قرار دادیم تا خانواده ای که به عنوان مسافر به آمل آمده و در سامانه هم ثبت نکرده است بدون محل اسکان نباشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل ادامه داد : آمار ارائه شده از میزبانی ستاد اسکان شامل حال عزیزانی که در نمازخانه ها اسکان داده شده اند نیست .

همایش هزار نفری رای اولی ها
وی در بخش دیگری از این گفتگو با حضور دانش آموزان رای اولی در انتخابات اشاره کرد و گفت : امسال برای حضور دانش آموزانی که ازنظر قانونی شرایط رای دادن داشتند برنامه های مختلفی برگزار شد که تجمع هزار نفری رای اولی ها در مسجد امامرضا آمل از مهمترین برنامه های بصیرتی و آگاهی بخشی آموزش و پرورش آمل در این زمینه بود.
ابراهیم زاده گفت : درروز انتخبات هم شخصا به اتفاق چند نفر از دختران دانش آموزان رای اولی هنرستان راضی سرصندوق حاضر شدیم و رای مان را در صندوق انداختیم که خبر آن در صدا سیما پخش شد.

همایش روزه اولی ها
ابراهیم زاده با اشاره اهمیت ماه رمضان و تاثیر کار فرهنگی در این ماه گفت : اولین همایش روزه اولی ها برای دختران و پسران دانش آموز به صورت جداگانه با اهدا بسته های فرهنگی در روز های پایانی سال گذشته برگزار شد .

مراسم امسال روز معلم در دانشگاه آزاد
وی با اشاره به در پیش بودن روز معلم از برگزاری مراسم روز معلم در تالار دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی خبر داد و اضافه کرد که مشروح برنامه های هفته معلم را در نشست خبری به اطلاع مردم عزیز آمل و جامعه فرهنگیان خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *