با توجه به برگزاري ليگ برتر واليبال در يك گروه؛

با انجام بازي‌هاي پلي‌آف در ليگ برتر واليبال موافق نيستم/ تنها تيم متضرر تيم دوم جدول است

سرمربي تيم واليبال كاله مازندران گفت: با توجه به برگزاري ليگ برتر واليبال در يك گروه با انجام بازي‌هاي پلي‌آف در ليگ برتر واليبال موافق نيستم زيرا تنها تيم متضرر در بين چهار تيم بالاي جدول در اين مرحله، تيم دوم جدول است.

به گزارش هراز به نقل از خبرگزاري فارس از آمل، بهروز عطايي در حاشيه تمرين آماده‌سازي كاله مازندران براي حضور مقتدرانه در ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور اظهار داشت: برخلاف سال‌هاي گذشته فدراسيون واليبال امسال در تصميمي جديد اقدام به برگزاري ليگ برتر واليبال در يك گروه كرده است.

وي با اشاره به برگزاري اين رقابت‌ها در سال‌هاي گذشته گفت: تيم‌هاي راه يافته به ليگ برتر سال‌هاي گذشته در دو گروه كار خود را دنبال مي‌كردند كه در پايان چهار تيم برتر گروه‌ها به مرحله پلي‌آف صعود كرده و به صورت رفت و برگشت تكليف فيناليست و قهرمان ليگ را مشخص مي‌كردند.

سرمربي تيم واليبال كاله مازندران در بيان ويژگي‌هاي برگزاري بازي‌ها در يك گروه تصريح كرد: با برگزاري رقابت‌ها در يك گروه كيفيت بازي‌ها بالاتر مي‌رود و همه تيم‌ها با هم روبرو شده و تعداد بازي‌هاي بيشتري را شاهد خواهيم بود.

وي فلسفه ليگ برتر را رقابت در يك گروه مقابل يكديگر عنوان كرد و گفت: بايد همه تيم‌ها براي نمايش قدرت در مقابل يكديگر ديدار كنند.

عطايي با اشاره به بحث اصلي برگزاري ليگ برتر در يك گروه عنوان كرد: بحثي كه در اين ميان وجود دارد اين است كه هنوز فدراسيون جواب قطعي براي برگزاري بازي‌هاي پلي‌آف را نداده است ولي حرف‌هايي در اين زمينه وجود دارد.

وي كه سرمربيگري تيم ملي واليبال نوجوانان كشورمان را برعهده داشت، متذكر شد: اگر مرحله پلي‌آف به صورت برگزاري ديدار بين چهار تيم بالاي جدول برگزار شود به ضرر تيم دوم در اين گروه است و من آن را نمي‌پسندم و زياد موافق آن نيستم.

عطايي تشريح كرد: در رويارويي تيم نخست با تيم چهارم و همچنين تيم‌هاي دوم با سوم تنها تيمي كه در اين بين ضرر مي‌كند تيم دوم است زيرا كار براي آن سخت مي‌شود پس اگر قرار باشد پلي‌آف برگزار شود بايد بين هشت تيم بالاي جدول صورت گيرد.

وي با اعلام اينكه در مجموع با برگزاري مرحله پلي‌آف در ليگ برتر واليبالي كه در يك گروه برگزار مي‌شود موافق نيستم، گفت: موافق اين امر نيستم زيرا پلي‌آف ارزش كار تيم‌ها را نشان نمي‌دهد و ممكن است تيمي كه در يك فصل نتيجه معقول و منطقي كسب كرد به دليل بيماري و مصدوميت دو مهره اصلي‌اش نتيجه را واگذار كند و در يك بازي همه تلاش و اندوخته‌هاي خود را از دست بدهد.

سرمربي تيم واليبال كاله مازندران در پايان عنوان كرد: در ورزش بايد بيشتر به لياقت‌ها توجه كنيم نه به شانس و اقبال.

به گزارش فارس، در هفته نخست ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور كاله مازندران ميهمان شهرداري تبريز است و 27 مهر ماه در سومين حضور خود در ليگ برتر واليبال به عنوان تنها نماينده مازندران مقابل اين تيم از آذربايجان شرقي صف‌آرايي مي‌كند.

قربانعلي مسافر- خبرنگار ورزشي فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *