بهروز عطایی مربی تیم کاله مازندران با موافقت فدراسیون والیبال به صربستان سفر می کند.

عطایی در گفتگو با خبرنگارهراز نیوز ابراز داشت :به منظور آشنایی بیشتر با تمرینات تیم ملی  صربستان روز پنج شنبه به مدت 15 روز به این کشور سفر خواهم کرد.

وی  گفت :با حضور در تمرینات این تیم چهار بازی لیگ جهانی  در این کشور که با تیم  های ملی آلمان و ایتالیا را که بایستی در صربستان برگزار شودرا  از نزدیک شاهد خواهم بود .

سرمربی تیم کاله در مورد انگیزه حضورش در این کشور گفت: صربستان از تیم ها ی بزرگ دنیاست که دارای کلاس آموزشی برای ارتقای دانش مربیان بسیار خوب می باشد و مربیان با حضور در چنین کلاسهای آموزشی می توانند سطح دانش خود را بالا ببرند هر چقدر این گونه کلاسها را مربیان آموزشی ببینند باز هم کم است.

عطایی در مورد تیم والیبال کاله مازندران هم گفت: با صلاحدید مدیران ارشد کاله و باشگاه که اعتقاد دارم تصمیمی منطقی و بر مبنای منافع باشگاه مقرر شد یک تیم کاملا بومی را روانه مسابقات والیبال سوپر لیگ کشور نماییم.

وی بیان داشت  : باید توجه داشت با روند ی که کاله بحق اتخاذ کرده و دعوت از مربیان سازنده در امر زیر ساختی در امر بازیکن سازی در آینده نه چندان دور کاله دارا ی چندین تیم در رده های مختلف خواهیم دید .

عطایی ادامه داد : با ساخت سالن 8 هزار نفری بخش اعظم مشکلات در برگزاری مسابقات مهم نه تنها در شهرستان آمل بلکه در مازندران هم بر طرف خواهد شد.

وی  در مورد شروع تمرینات تیم کاله هم گفت :از اوایل مرداد ماه استارت آمادگی تیم را خواهیم زد ضمن اینکه در نظر داریم تا یک بازیکن قدرتی بسیار خوب را هم جذب کنیم و به اعتقاد من با جذب این بازیکن ما کمبودی در تیم نداریم.

سرمربی تیم کاله مازندران اظهار داشت :  انتظار داریم  تماشا چیان عزیز که  سرمایه همیشه حاضر ما هستند  همانگونه که چندین سال گذشته تیم را حمایت کرده اند امسال هم با توجه به اینکه تیم کاملا متفاوتی را خواهیم داشت همچنان حمایتهای خودرا  از این تیم دریغ نورزند و مطمئن باشند با حمایت های هواداران بازیهای بسیار خوبی را از تیم کاله دگرگون خواهید دید.

سینا قربانی هراز نیوز

4 thoughts on “علت سفر عطایی به صربستان / کاله با تیم کاملا بومی به سوپر لیگ می رود”
  1. امیدوارم کاله ی آمـــل فقط برای آمل باشد..
    چه می برد و چه می بازد
    این صدا و سیمای نامرد هم هر وقت کاله برد نگه کاله ی مازندران و هر وقت باخت نگه کاله ی آمل.

    سالهاست دارن به آمل ظلم می کنند.. تیم قدترمند کاله ی آمل نباید این اجازه رو بهشون بده و با صراحت اسمش رو اعلام کنه که کاله ی آمل هست و با اسم آمل نماینده ی مازندران هست.

  2. دست خ… کوتاه…

    شبکه3بار دیگر پایش را از گلیم درازتر کرد…

    شب گذشته در خبر شبانگاهی ساعت 22 از شبکه 3 سیما گزارشی پیرامون طبیعت بکر دست نخورده شمال تهران پخش کرد که در آن گزارش مناطق سد لار ، دشت لار، پلور ، قله دماوند استان مازندران را از جاذبه های استان تهران و شهرستان دماوند معرفی نمود.

    این در صورتیست که بارها و بارها از سوی رسانه ملی این اشتباهات صورت گرفته و از سوی مسئولین استان مازندران و مردم این استان پاسخشان را دریافت نمودند ، گفتنیست سال گذشته هم نیز شبکه 3 سیما هم در برنامه صبح آمد گزارشی مربوط به روستای نوا لاریجان را به شهرستان دماوند نسبت داد که با پاسخ قاطع مردم و مسئولان این استان روبرو شدند و دست از پا درازتر از مردم این استان عذرخواهی و سپس همان برنامه را با نام این استان پخش نمودند.

    سوال بنده از مسئولین شبکه 3 سیما این است چگونه افراد غیر حرفه ای و بی سواد را برای تهیه گزارش مأمور می کنند که یک کلاس سواد خواندن و نوشتن ندارند و یک شبه هویت و تاریخ و جغرافیای یک منطقه را تغییر می دهند ؟

    ریاست محترم شبکه 3 سیما بعنوان یک مازندرانی و آملی به شما عرض می کنم در صورت عذرخواهی نکردن از مردم مازندران بخاطر چنین اشتباهی فاحش تهیه کننده و کلیه عوامل این برنامه بخاطر تهیه گزارش خلاف واقع و سراسر کذب از کرده شان پشیمان خواهند شد.

  3. جناب اقاي محمدي عزيز پيرو فرمايشات شما عرض ميشود باشگاه ورزشي كاله مازندران به عنوان يك شخصيت حقوقي به اين اسم در سازمان ثبت اسناد كشور به ثبت رسيده است لذا پيرامون مسئله باشگاه داري به اين خاطر نام باشگاه كاله مازندران ناميده ميشود كه با توجه به استعدادهاي هر شهر در هر يك از شهرهاي مازندران يك ورزش مورد حمايت كاله شروع به فعاليت مي كند مثلا تيم بسكتبال كاله مازندران در شهر بابل و واليبال در امل و در اينده نزديك كشتي در جويبار و فوتبال در قائمشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *