هراز نیوز :عبدالعلی رویان سرپرست مرکز علمی- کاربردی سازمان آتش نشانی آمل در جریان بازدید شهرداران استان آذربایجان شرقی با اشاره به تاسیس این مرکز از سال 85 گفت همزمان با افتتاح این مرکز 58 دانشجو را در سه رشته تحصیلی مرتبط با آتش نشانی ثبت نام نمودیم که الان با همت مسئولین 1300 دانشجوی ترمی و پودمانی و در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند. وی افزود این مرکز دارای 125 استاد می باشد که 10 درصد دارای مدرک دکترا ، 82 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد و 2 درصد دارای مدرک کارشناسی مشغول تدریس به دانشجویان هستند. رویان گفت در رشته های جدیدی از قبیل معماری ، عمران ، حمل ونقل ، ترافیک و IT در شهرداری ها دانشجو جذب نمودیم که در این مدت 4 سال از لحاظ ارتقای علمی پیشرفت های خوبی داشته ایم که برای اولین بار در کشور رشته فضای سبز را طراحی نمودیم که در ترم بهمن ماه امسال  در این رشته از سراسر کشور دانشجو پذیرش می کنیم. وی در خصوص اولویت رشته های تعریف شده در این مرکز افزود رشته های تعریف شده نیاز جامعه است و اگر اشباح شده باشند منحل خواهد شد.وی گفت عمده دانشجویان ما که از سراسر کشور به این مرکز می آیند شاغل هستند که با برنامه ریزی صورت گرفته هیچ خللی در کارشان به وجود نخواهد آمد. سرپرست مرکز علمی- کاربردی سازمان آتش نشانی شهرداری آمل با اشاره به هزینه کم تحصیلی در مراکز علمی کاربردی گفت هزینه این مراکز کم تر از دانشگاهها و مدارس غیرانتفاعی می باشد.
One thought on “مرکز علمی- کاربردی سازمان آتش نشانی شهرداری آمل 1300 دانشجو دارد.”
  1. سئوال در مورد امکانات تدریس در دانشکده امور آتش نشانی
    همکآران گرامی ،
    با سلام و ارزوی سلامی ـ خسته نباشید۰
    اسم اینجانب هیثم بالاهنگ است ومن افسر عملیاتی و استاد دانشکده دفاع غیر نظامی در دانمارک هستم ، در مورد وظعیت بازار کار در تخصص رشته آتش نشانی و نجات جان و اموال و محیط سئالهائی داشتم.
    من نیاز به راهنمائی و اطلاعات، که من در کجا میتوانم این معلومات و مسئولانی که در این زمینه بستگی دارند بیابم۰ امیدوارم که از طریق شما به هدف برسم۰ با سپاس، شاد و خؤرم باشید

    Haetham Balahang
    Samsogade 54,3
    8000 Aarhus C.
    Denmark

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *