بسیج دانشجویی  دانشگاه علامه محدث نوری به منظور آگاهی و آشنایی دانشجویان جدیدالورود و در راستای فعالیت های فرهنگی، نمایشگاه بزرگ مهدویت و جنگ نرم  را در این دانشگاه برگزار نمود.
سید هادی حسینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری در این رابطه گفت که در این نمایشگاه تعداد 250 قطعه پوستر و عکس با عناوین”مهدویت و ظهور” و نیز پوستر هایی با مضامین آثار و علائم شیطان پرستی و جنگ نرم نیز در معرض دید دانشجویان جدیدالورود به نمایش گذاشته شده است و هدف ما این می باشد در این زمان که در جنگ نرم با دشمنان قرار داریم بتوانیم سطح آگاهی و اطلاعات دانشجویان را بالا ببریم تا آنان با شناخت و بصیرتی که به دست خواهند آورد در دام نقشه های شوم دشمنان قرار نگیرند و راه سعادت و معنویت را در جامعه بجویند. لازم به ذکر است این نمایشگاه به مدت یک هفته در سلف برادران دانشگاه علامه محدث نوری برگزار گردید که مورد استقبال کم نظیر دانشجویان و خانواده های آنان قرار گرفت.
2 thoughts on “برگزاری نمایشگاه مهدویت و جنگ نرم در دانشگاه علامه محدث نوری”
  1. باسلام وخسته نباشید
    ایشالا که بتونید نمایشگاههای بهتریرو طراحی کنید
    لطف کنید از عکسهایی رو برای من ارسال کنید چون قراره اردیبهشت یه نمایشگاه مهدویت درست کنیم .
    ممنون

  2. با سپاس از شما عزیزان دربرپایی این نمایشگاه.ای کاش تصاویرنمایشگاه راهم درخبرتون میذاشتید.اجرهمه شماعزیزان با آقا امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *