امروز در حاشیه برگزاری نماز جمعه در شهرستان آمل، طوماری در اعتراض به جدایی امامزاده هاشم از شهرستان آمل تهیه شد که به امضا امام جمعه محترم شهرستان و جمعی از اهالی شهرستان هزار سنگر آمل رسید.

 

 

 

 


 

3 thoughts on “طوماری در اعتراض به جدایی امام زاده هاشم از مازندران / گزارش تصویری”
  1. یکی از قولهای آقای یوسفیان بعنوان نماینده منتخب و مردمی شهرستان آمل و لاریجان بازگرداندن پاره ای از آمل یعنی امامزاده هاشم(ع) است.کاری که مرحوم دینان چندان توجهی به این موارد نداشت و سبب تحمیل محدودیتهای زیادی از جانی شهرهای نور، محمود آباد و بابل و حتی دماوند بر آمل شد.
    یک یا حسین دیگر!!

  2. متن طومار مردم آمل به ریاست محترم جمهوری در خصوص تابعیت بخشهایی از منطقه لاریجان زیر نظر استان تهران
    بسم الله الرحمن الرحیم

    ما باید از آمل و مردم فداکار آن تشکر کنیم

    امام خمینی (ره)

    محضر محترم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب دکتر احمدی نژاد ضمن عرض سلام و احترام و تشکر از خدمات سازنده دولت خدمتگذار در استان مازندران

    ما امضاء کنندگان این طومار بعنوان جمعی از مردم غیور شهرستان هزارسنگر آمل ضمن محکوم کردن هرگونه تلاش غیر قانونی مغایر با تقسیمات کشوری برای تجزیه بخشهایی از لاریجان آمل از جمله مناطق(آستانه مقدسه امامزاده هاشم(ع)، پلور،لار)هشدار می دهیم در صورت تکرار برخی ادعاهای غیر مسئولانه اخیر مبنی بر تابعیت بخشهایی از منطقه لاریجان زیر نظر استان تهران که به منزله تجاوز به هویت فرهنگی،اقلیمی،تاریخی شهرستان آمل است ساکت نخواهیم نشست در همین راستا از حضرتعالی بعنوان عالیترین مقام اجرایی کشور خواهان صدور دستور قاطع و فوری برای برخورد با این عوامل تجزیه طلب را خواستاریم.

    من الله التوفیق

    امضاء کنندگان طومار:

    امام جمعه شهرستان هزارسنگر آمل

    جمعی از مردم شهرستان هزارسنگر آمل و خانواده های شهداء جانبازن و ایثارگران

  3. مححمود آباد و لاریجان مال آمله امامزاده هاشم آمل تا جاده پیچ پیچی برای آمله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *