هرازنیوز: مسئول کارگاه قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه سد هراز گفت: ترافیک محور هراز بر روند سد بزرگ هراز اثرگذار است.
سید علی رضوی شب گذشته در نشست شورای اداری این شهرستان که در محل احداث پروژه سد هراز برگزار شد، گفت: کمبود اعتبارات یکی از مشکلاتی است که هم اکنون در پروژه‌های سد سازی وجود دارد.
وی با اشاره به نقش کارگاه‌ها با اعلام اینکه این مکان‌ها در هر پروژه‌ای همانند موجودات زنده هستند، افزود: اگر اکسیژن برای موجود زنده نباشد موجب اختلال در سیستم بدنی می‌شود و همچنین سد هراز با توجه به موقعیت خاص خود با تغییرات و تحولات متعددی روبه‌رو بوده است.
مسئول کارگاه قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه سد هراز با اعلام نقاط منحصر به فرد و شرایط خارق‌العاده این پروژه نسبت به دیگر پروژه‌ها گفت: نقطه عطفی که در این منطقه دیده می‌شود در کمتر جایی به چشم می‌آید و این پروژه بزرگ نیاز به تلاش همگانی مردم و مسئولان دارد.
مسئول کارگاه قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه سد هراز بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات این پروژه محدودیت جاده هراز در ایام تعطیل است که روند اجرایی را با افزایش حجم ترافیک روبه‌رو می‌کند.
رضوی با بیان آماده بودن تونل مسیر انحرافی این سد بیان داشت: هم اکنون تونل مورد نظر آماده است و منتظر هستیم تا با ایجاد تردد در آن بخش دیگری از این پروژه را دنبال کنیم.
وی با اشاره به بحث معادن در مسیر سد هراز یادآور شد: معادنی که در این مسیر مجوز دارند و زمان بهره‌برداری آنها رو به اتمام است به شرایط بهره‌برداری آنها رسیدگی شود تا این پروژه بر سرعت‌اش افزوده شود.
رضوی در پایان اذعان داشت: سد هراز از پروژه‌های بزرگ ملی و منطقه‌ای است که با احداث آن شاهد پیشرفت چشمگیر اقتصادی، صنعتی و کشاورزی مازندران خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *