پیکر زائر آملی عتبات عالیات عراق که چند روز گذشته در حادثه انفجار سامرا به شهادت رسید پس از اقامه نماز جمعه بر روی دستان مردم ولایتمدار این شهرستان تشییع شد.

بلاغ-پیکر مرحومه بتول بیابانی زائر آملی عتبات عالیات عراق که چند روز گذشته در حادثه انفجار سامرا به شهادت رسیده بود پس از اقامه نماز جمعه بر روی دستان مردم ولایتمدار این شهرستان تشییع شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل در حاشیه تشییع پیکر این زائر کربلای معلا بیان داشت: مرحومه بتول بیابانی زائر 53 ساله آملی عتبات عالیات عراق بود که در 26 خرداد ماه سال جاری عازم این سفر معنوی شد.

احمد سیفیان‌عمران افزود: این زائر آملی پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و دیگر زیارتگاه‌های کشور عراق در روز آخر سفر زیارتی خود عازم سامرا شد.

وی تصریح کرد: مرحومه بیابانی در حال زیارت عتبات عالیات سامرا بود که در حادثه بمب‌گذاری دشمنان پست و بی‌دین اهل بیت در دوم تیر ماه سال جاری براثر اصابت ترکش ناشی از بمب‌گذاری جان باخت.

سیفیان‌عمران با اعلام اینکه این مرحومه دارای سه فرزند دختر است، گفت: ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در این شهرستان پیکر این زائر کوی حسینی از مصلای بزرگ قدس این شهرستان تا میدان 17 شهریور بر روی دستان مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت تشییع شد و برای خاکسپاری به روستای زادگاهش انتقال داده شد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا این زائر عتبات عالیات عراق جزو شهدای این شهرستان محسوب می‌شود، عنوان کرد: سفر زیارت مرحومه بیابانی برای زیارت اهل بیت عراق بوده و در حادثه بمب‌گذاری سامرا جان باختند بنابراین پرونده این زائر جان باخته در حال بررسی است و در روزهای آینده وضعیتش مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان آمل دارای یک هزار و 28 شهید است که در ایام جنگ هشت ساله تحمیلی، انقلاب اسلامی و یا بر اثر عوارض شیمیایی و جانبازی بعد از جنگ به شهادت رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *