به گزارش هراز نیوز ،پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي کسب خبري ازمرکز فوريت هاي پليسي110شهرستان “آمل”مبني برحضور زني در يکي از شعب بانک ها براي تعويض چک پول هاي تقلبي،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

 اين گزارش حاکي است،ماموران پس از حضور در محل مورد نظر در بررسي هاي اوليه دريافتند،زني بادر دست داشتن چک پول هاي فرسوده تقلبي قصد تعويض آن با چک پول هاي جديد را دارد که با هوشياري کارمندان شناسائي و دستگير شد.

اين فرد در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس اظهار داشت:چک پول ها را از فرد ديگر دريافت کرده و اطلاعي از تقلبي بودن آن نداشته است.

برپايه اين گزارش،ماموران انتظامي شهرستان در ادامه تحقيقات با شناسائي و دستگيري اين متهم نيز موفق شدند،از وي 5 فقره چک پول 500 هزار ريالي تقلبي کشف و ضبط کنند.

 گفتني است،موضوع دردست بررسي بيشتر پليس است.

دستبند پليس بر دستان مامور قلابي در”آمل”

ماموران انتظامي شهرستان”آمل”مازندران،متهم به جعل عنوان که در پوشش مامور از شهروندان اخاذي و زورگيري مي کرد را شناسائي ودستگير کردند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي کسب خبري مبني بر اخاذي و زورگيري از شهروندان در”آمل”از سوي فردي در پوشش مامور،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 11 شهرستان قرار گرفت.

 اين گزارش حاکي است،ماموران با دريافت اين گزارش ،سريعاً به محل وقوع جرم عزيمت و در بررسي هاي اوليه از مالباخته دريافتند،فردي با جعل عنوان و معرفي خود بعنوان مامور انتظامي ازشهروندان اخاذي مي کند.

 برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه با دريافت مشخصات مامور قلابي در حين گشت زني در سطح شهر به نوجواني 16 ساله که با تجهيزات انتظامي در حال تردد بوده،مظنون شدند. ماموران درتحقيقات و بازجوئي ازاين فرد دريافتند،وي با استفاده ازاين تجهيزات و جعل عنوان از مردم اخاذي و زورگيري مي کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *