هراز نیوز :نخستین همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه خبر شهرستان آمل با شکوه بسیاری برگزارشد و باید گفت این همایش برترین در سطح استان بوده است که خود مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز بر این امر اذعان داشته اند .

این همایش که  به پایان رسید  عده ای در صدد دادن موج منفی و کاستن از شکوه این برنامه  بزرگ را آغاز نمودند و با بهانه های تو خالی که این همایش را انتخاباتی نامیدند و عنوان شب سیاه را برایش گذاشتند  که واقعا جای تعجب است عده ای که خود را خبرنگار و اهل قلم معرفی میکنند قداست آن را حفظ نمی کنند و هرچه بر زبانشان جاری شد به روی کاغذ می آورند و همچنین گفتند چرا مجری مراسم این کلمه را اشتباه گفت ، چرا به فلان رییس اداره خیرمقدم گفته نشد و چرا از من تقدیر نشد، در صدد بوده اند که این مراسم را ضعیف نشان دهند. واقعا جای سوال است که هرگاه مراسمی برگزار می شود عده ای باید ساز منفی به دست بگیرند و با ذره بینی که دارند مسائل را رصد کنند و از درون آن نقص و کاستی را بیرون بیاورند و به هیچ وجه حاضر نمی باشند که بپذیرند این همایش برای نخستین بار برگزار شده و خوشبختانه توانسته است رضایت خاطر مسئولین و خبرنگاران را به دست بیاورد. آری
ما نمی گوییم این مراسم بدون اشکال بود ولی نظرمان بر این است که نقاط قوت و برتری این همایش در قبال ضعف آن قابل قیاس نمی باشد. بیاییم همه با هم نقطه دیدمان را عوض کنیم و اینقدر منفی بافی نکنیم زیرا این معضل بزرگ یک آفت است و شادی و نشاط را از زندگی به دور می کند و سبب می شود ما واقعیت ها را نبینیم و به قول معروف دنبال گیر دادن باشیم و چه زیبا  فرمودند مقام معظم رهبری  که برای دستیابی به موفقیت باید نقاط ضعف و مثبت را در کنار همدیگر قرار دهیم .در پایان امیدوارم در این  ماه مبارک و در لحظه های معنوی و روحانی آن بیاییم مثبت اندیشی را سرلوحه
زندگی خود قرار دهیم تا هم خود و دیگران را از این نعمت بزرگ بهره مند سازیم.
عبدالرضا عزیزکمالی

11 thoughts on “بیاییم نقطه دیدمان را عوض کنیم/ عبدالرضا عزیز کمالی”
  1. آقای عبدالرضا عزیز کمالی به شما هم عقیده ام باید نقطه دیدتان را عوض کنید. رطب خورده کی تواند منع رطب کند؟ اول از خودت شروع کن. چرا همه خودتان را به تایید معاون سیاسی و امنیتی استاندار از مراسم روز خبرنگار در آمل میبندید؟ اینقدر سیاسی و امنیتی به موضوعات نگاه نکنید. متاسفک که به عنوان یه خبرنگار که باید مستقل و آزاده و نقد پذیر باشی خبرنگار معاون سیاسی و امنیتی شدی و نظر سیاسی و امنیتی ایشون قبله دید شماست. ضمنا برای شما که هنو. جزو خبرنگاران نونهال هستید زود است از این حرفها زدن و ادای آدم بزرگارو در آوردن.

  2. من با نظر آقای کمالی موافقم موضوع تایید آقای ابراهیمی یا سایر مسئولان نیست .
    موضوع سیاهنمایی برخی افراد است که اصلا خوبی ها را نمی بینند

  3. آقا یا خانم رها سیاهنمایی تعریف دارد. انتقاد درست سیاهنمایی نامیده نمیشود. نقدی را آقای آجودانی نگاشته اند که در آن اتفاقا آمده است سخنرانی های خوبی از سوی معاون استاندار- فرماندار- دکتر یوسفیان و روزبه نصیری ارایه شد. حتی به صراحت آمده است تجلیل از بزرگانی چون آقایان اسماعیل و ایرج جمشیدی- کاوه – مرحوم عباس امیری و امینی و … و خبرنگاران و روزنامه نگارانی چون آقایان بناگر- کرمزاده- علیرضا کمالی- نصیری- ایزدخواه- غلامی -شعبانی – پهلوانزاده – و…. نکات قوت این همایش بود. اما چون گفتن بعضی از کسانی که تجلیل شدن در حد تجلیل نبودن و جای بعضی ها مانند آقایان مرتضی فیروزی – افشین لاریجانی و قدرت الله حسن زاده . …. خالی بود به قبای بعضی ها برخورد؟ آجودانی سیاه نمایی نکرد شما طاقت انتقاد را ندارید. و دوست دارید همه به به و چه چه بگوین. شما دچار توهم بزذرگ نمایی هستید. این از خصوصیات کوتوله هاست. کمی رشد کنید. قد بکشید و بزرگ شوید تا حرف و پند بزرگان را بفهمید. همین.

  4. اضافه شود که خبرنگار و روزنامه نگار درباری آفت اطلاع رسانی آزاد در تنویر افکار عمومی است. دیگر اینکه چاپخانه دار و روزنامه فروش را با همه احترامی که دارن نباید به عنوان روزنامه نگار و نویسنده و خبرنگار جا زد. این زشت است و سطح رسانه ای آمل را پایین می آورد و اسباب خنده و مضحکه میشود. با سپاس از سایت هراز نیوز برای انعکاس دیدگاههای مختلف.

  5. آقای عبدالرضا عزیز کمالی کمی نقطه دیدتان را عوض کنید و نقد پذیر باشید . شما هنوز نوجوان هستید باید برای نوشتن زیاد عجله نکنید. برای خوب دیدن باید خوب فکر کرد. احساساتی نباشید و آستانه ظرفیت خود را بالا ببرید تا بتوانید مسایل را بهتر ببینید. متشکرم

  6. به نظر من هم انتقاداتی بر مراسم روز خبرنگار در آمل وارد است. نباید سیاه نمایی کرد اما نباید بزگنمایی و خیالپردازی کرد. این مرسم کمی آبکی و شلخته بود. یه خورده بچه بازی شد.

  7. آقای عزیزکمالی درست میگوید باید نقطه دیدمان را در همه مسائل زندگی کمی عوض کنیم

  8. با سلام و احترام به سایت معتدل هراز نیوز. خواستم بگویم انصافا سطح خبرنگاران آمل به جز چند نفر در سطح پایین است. در حالی که از همین آملی ها بزرگانی در مطبوعات و رسانه های کشوری داریم مانند استادانی چون مرتضی فیروزی- اسماعیل و ایرج جمشیدی- لطف الله آجودانی- جمشید حمیدی و… لذا خوب است حرمتها نگاه داشته شود. از بعضی بزرگان تجلیل شد و کار خوبی بود. اما واقعا جای بعضی از بزرگان و مفاخر علمی مطبوعاتی و رسانه ای خالی بود. آنها نیاز به تجلیل ندارند اما ما نیازمند تجلیل از آنها هستیم تا ادب و حرمت نگاه داشتن را به فرزندانمان یاد دهیم.امیدوارم مراسم سال آینده پخته تر باشد و بهتر.

  9. بنام خدا چرا اینهمه چانه زنی جای تاسف است که شما در مقام استادی و یا به اصطلاح اهل قلم اینگونه سخن فرسایی میکند خدا کند که برای رضای خدا حرف زده باشید بر روی خرابه های دیگران خود را آباد نکنید خیلی ها ادعا داشتند ودر عمل ماندند حکم مستوری و مستی همه بر عاقبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *