رضا حاجی پور

آخرین وضعیت آمل بعد از سیل از زبان حاجی پور

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در رابطه با خسارات سیل اخیر در حوزه انتخابیه اش گفت: خوشبختانه خسارت جانی چندانی نداشتیم و به چند مرکز پرورش ماهی که در بستر رودخانه قرار داشتند خسارت مالی تا ۲۰ میلیارد تومان وارد شده است.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت سیل در آمل و جاده هراز بیان کرد: در شهرستان ما خوشبختانه همت خوبی از سوی تمامی نیروهای امدادی وجود داشته و سپاه، ستاد بحران استان،  مدیر کل راهداری استان و سایر نیروهای امدادی شبانه روزی در منطقه حضور داشتند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه خودمان هم به منطقه سر زدیم، گفت: خود مردم منطقه، بخشداری و شورای بخش منطقه نیز حضور داشتند و الحمدلله خسارت جانی آنچنانی نداشتیم و فقط یک مورد فوتی در جاده کِرف در بخش لاریجان داشتیم. همچنین چند کیلومتر جاده آن روستا نیز از بین رفته و دسترسی به آن وجود ندارد که مسئولان مشغول امدادرسانی هستند و امدادرسانی به سیل زدگان همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در منطقه ما فعلا گزارش آنچنانی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: مثلا در بستر رودخانه چند تا از مراکز پرورش ماهی وجود داشتند که کلا از بین رفته و خساراتی از یک تا ۲۰ میلیارد تومان وارد شده است.

از بعدازظهر پنجشنبه (۶ مردادماه) بارش شدید باران در اکثر مناطق کشور آغاز شد که در شهرستان آمل نیز باعث بروز سیل و خساراتی به برخی روستاها در این  شهرستان نیز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *