سردار “مرتضی میرزایی” با صدور پیامی ماه عزای حسینی، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، تمامی همکاران و مردم ولایتمدار استان مازندران تسلیت گفت.

” اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ”

سلام بر محرم و خون هایی که بر روی سنگ های داغ کربلا نقش بست و سلام بر حسین(ع) که با قامتی استوار در برابر لشگری از کفر ایستادند و به جز آتش و تشنگی دستی به یاریشان نیامد تا زمین از خون او و یارانش رنگین شد.

محرم؛ ماه حماسه، شجاعت، رشادت و ظلم ستيزي است، ماهي که مهمترين رخداد جهان اسلام را در دل خويش نهان دارد و واقعه کربلا با گذشت قرن ها سال از حادثه عاشوراي حسيني آن که ذره‌ای غیر خدا در آن راه ندارد، چون هميشه تاريخ يک حقيقت زنده و ناب است.

حماسه کربلا حقيقتي ناب را به تصوير کشيد، پيام حفظ آزادگي و شرافت را فرياد کرد، صحنه وقوع حماسه ظلم ستيزي ابدي شد و در آن حماسه بي نظيري به تصویر کشیده شد که وجدان انسان هاي آگاه، صلابت آسماني اش را ستايش کرده و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظيم فرود مي آورد.

بشریت، باید عاشورا و قیام حسینی را زیر ذره بین عقل و منطق قرار دهد و نیازهای فراوان فکری، عقیدتی و انسانی خود را در پرتو آن جستجو کند تا در سایه این کنکاش، هر چه بیشتر در راه بهبود حیات معنوی و مادی خویش قدم گذارد و درون و برون خویش را از قید و بندهای خرافی، پالایش کند.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با تسلیت این ایام، ضمن آمادگی هرچه تمام تر در برقراری امنیت عزاداران حسینی با عمل به تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اقامه عزا و احياي واقعه کربلا با رعایت پروتکل های بهداشتی از هيچ تلاشي دريغ نداشته و با افتخار با مشارکت عزاداران و عاشقان حسيني در راستاي تامين نظم، امنيت و خدمتگزاري به مردم ولايي استان مازندران انجام وظيفه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *