کشف 16 فقره سرقت با دستگیری سارق سیم برق در گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق سابقه‌دار سیم برق با 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ “محمود کلوانی” با تاكيد بر تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي پيشگيري از وقوع جرايم به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت اشاره كرد و اظهار داشت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با بيان اينكه به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در گلوگاه، پيگيري موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقيقات و بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده، يك سارق سابقه‌دار را در اين خصوص شناسایی و او را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از اعتراف اين فرد به 16 فقره سرقت سیم برق خبر داد و بيان داشت: سارق با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ کلوانی در پايان با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت مي‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد تصريح كرد: پليس براي تامين امنيت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *