به گزارش پایگاه خبری هرانیوزحجت‌الاسلام دکترمحمد علی ابراهیم زاده  در پاسخ به برخی شایعات به خبرنگار هرازنیوز گفت :  متاسفانه این روزها ما شاهد شایعاتی در سطح جامعه هستیم مبنی بر اینکه تعدادی ازکاندیداها رد صلاحیت شدند یا عده‌ای تائید گردیدند.

باید عرض کنم که پرونده داوطلبان سیر قانونی خود را طی می کند و هنوز پرونده ای به هیئت نظارت داده نشده است یعنی در مرحله اولیه رسیدگی قرار دارد بنابراین تایید یا رد نهایی صلاحیت هاباید از سوی هیئت نظارت اعلان بشود.

لذا این شایعات رو بنده تکذیب می کنم و همچنین شایعه شده است که بعضی از اشخاص حقیقی و حقوقی در حال رایزنی با هیئت نظارتند تا برای بعضی ها تائیدیه بگیرند .

ضمن تکذیب این شایعه بنده اینجا به ضرس قاطع عرض می کنم به هیچ وجه هیئت نظارت این اجازه را به اشخاص حقیقی و حقوقی نخواهد داد تا در روند بررسی قانونی صلاحیت داوطلبان زره ای دخالت کنند.

ما بر اساس مر قانون عمل خواهیم کرد نمی‌گذاریم حق کسی تضییع بشوداگر واقعاً کسی شایستگی را دارد از حقوق شهروندی ایشان هست تحت عنوان کاندیدا حضور پیدا کند و اگر کسی طبق قانون این شایستگی را ندارد این از حقوق مردم است که از ورودش به عرصه رقابت جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *