به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز، روابط عمومی امور آب و فاضلاب آمل با صدور اطلاعیه ای از رفع مشکل آب اهالی روستاهای شهنه کلا و مزرس و ۱۳ روستای دیگر در آینده نزدیک خبرداد.

پیرو دریافت پیام از اهالی محترم روستاهای شهنه کلا و مزرس از توابع بخش دشت‌سر شهرستان آمل به استحضار می رساند چاه فعلی مورد استفاده در سالهای تصدی شورا اسلامی بر آبرسانی روستا پیش از سال ۱۳۸۰ حفر و مورد بهره برداری قرار گرفت .

پس از تحویل گیری شبکه آبرسانی به آب و فاضلاب روستایی ، به منظور تامین آب شرب سالم روستاهای منطقه و از جمله روستاهای مذکور ، با طراحی و تعریف پروژه آبرسانی شامل حفر دو حلقه چاه ، احداث خط انتقال ، احداث مخازن ذخیره آب (از جمله مخزن ذخیره ۳۰۰ مترمکعبی این روستا) اقدام نمود که بخش اعظمی از آن به بهره برداری رسیده است .
در تکمیل نهایی پروژه مذکور یک حلقه چاه در روستای کمکلا حفر گردید که پس یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی ، طی بازدید میدانی توسط مدیر و کارشناسان امور آب و فاضلاب آمل و نیز حمایت‌های مجدانه جناب آقای دکتر حاجی پور نماینده محترم شهرستان مشکلات پیش روی اجرای طرح انتقال نیرو پروژه رفع گردید .
این نوید به اهالی روستاهای شهنه کلا و مزرس و ۱۳ روستای دیگر منطقه داده می شود طی ماههای آینده پس از تجهیز چاه و تکمیل نهایی پروژه مشکلات موجود پیش رو حل خواهد شد و ان شاءالله طی مراسمی با حضور معتمدان و ریش سفیدان روستاهای مذکور بهره برداری رسمی آنرا شاهد خوهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *