به گزارش هراز نیوز : پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آمل با حضور دکتر علیرضا شریعت فرماندار ویژه ، دکتراسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، سینا هدایت رییس مجمع جوانان مازندران و دیگر اعضاء این ستاد روز پنجشنبه 30 بهمن 1399در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد .

فرماندار ویژه آمل در این جلسه طی سخنانی گفت : بسیاری از درمان ها در حوزه جوانان نه پول می خواهد و نه اعتبار لذا کارها را با اعتماد به جوانان بسپاریم و اشتباه و خطای جوان را تا انجایی که ممکن است نادیده بگیریم تا جوان احساس شرمندگی نکند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل در ادامه افزود : اگر جوان در ایام جوانی خطا بکند و به خطای خود پی ببرد در سنین بزرگسالی می آموزد که اشتباهی را مرتکب نشود تا آینده ای روشن در انتظارش باشد .

دکتر شریعت در پایان سخنانش تصریح کرد : هر کجا به جوانان مسئولیت واگذار کرده ایم جامعه منفعت برده است و لذا سعی بکنیم کارها را به جوانان واگذار بکنیم و به جوانان ارزش و بها بدهیم تا احساس غرور بکنند و کارها را پیش ببرند و یقینا” جامعه هم از انجام دادن کارها به دست جوانان خوشحال و خرسند می شود.

همچنین ، دکتر اسماعیل پهلوان در گزارشی با اشاره به اینکه اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را با حضور فرماندار جدید این شهرستان برگزار کردیم یاد آور شد : آمل از قطب های ورزشی استان مازندران است در حوزه ورزش با کیفیت ترین برنامه های ورزشی را انجام داده ایم و شهرستان آمل از جمله شهرستان های مازندران است که دارای خانه جوان است و  فعالیت های خوبی را به منصه ظهور گذاشته است.

رییس اداره ورزش و جوانان در پایان سخنانش تصریح کرد : کمیته های تخصصی 4 گانه در شهرستان امل فعال می باشد و 12 جلسه ستاد ساماندهی امور جوان را برگزار کرده و تفاهم نامه چهار جانبه ای را هم با ادارات اموزش و پرورش و ارشاد اسلامی منعقد کرده ایم که فعالیتهای بسیار خوبی هم انجام شده و هم در دست اقدام می باشد و از طرفی نیز 9 ثمن مردم نهاد در این شهرستان ثبت شده است و تا پایان سال این عدد به 12 ثمن خواهد رسید و در بحث اشتغالزایی تا بحال تعداد 130 نفر از جوانان به بانک رسالت و تعداد 38 نفر هم به بانک کار آفرین امید جهت دریافت تسهیلات کار آفرینی معرفی شده اند و از اعضاء ستاد ساماندهی امور جوان این شهرستان به خاطر حمایت های همه جانبه در پیشبرد اهداف این ستاد تشکر و قدردانی می کنم.

همچنین ،رئیسان ادارات آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بهزیستی ، نماینده اعزامی از دفتر دکتر حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مجمع امور جوانان مازندران گزارشی از فعالیتهای انجام شده در حوزه جوانان را بایان داشتند.   

در حاشیه :

عطسه ناخواسته عضو حاضر در جلسه ( با داشتن ماسک ) فضای جلسه را به سمت و سوی کرونا برده است که با خنده دکتر شریعت فرماندار ویژه و دیگرحاضرین روبرو شده است .

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *