کامران عمرانی : کلنگ ساخت یک خانه روستایی با مشارکت مردم در روستای کمانگر کلای هرازپی برزمین خورد +عکس

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ، مهندس کامران عمرانی عضو گروه جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با هرازنیوز مطرح کرد : همانطور که وعده داده بودیم کلنگ ساخت یک واحد مسکونی در روستای کمانگر کلای هرازپی با حضور و همت رییس کمیته امداد امام خمینی، بخشدار مرکزی آمل ، بسیج سازندگی سپاه آمل ، گردان رزمی 415 و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، گروه جهادی شهید سلیمانی  به زمین خورد.

عمرانی با بیان اینکه گروه جهادی شهید سلیمانی با انگیزه خدمت به مردم شروع به کا رکرده است تصریح کرد : تلاش می کنیم با استفاده از تمام ظرفیت ها محرومیت زدایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

وی ادامه داد :  چند ماه قبل این خانواده نیازمند شناسایی شدند و به اتفاق رییس کمیته امداد در منطقه کمانگر حاضر شدیم تا ظرفیت های موجود شناسایی و اقدامات بعدی انجام شود ، در حال حاضر پروانه ساخت صادر شده است ، 30 میلیون تومان کمیته امداد کمک بلا عوض می نماید و 50 میلیون تومان وام اهدا خواهدکرد .

عمرانی گفت : این اقدام می تواند الگویی برای همه محلات و روستاها باشد تا بایاری اهالی و خیرین و جوانان انقلابی افراد نیازمند صاحب خانه شوند .

hlvhk 

One thought on “کامران عمرانی : کلنگ ساخت یک خانه روستایی با مشارکت مردم در روستای کمانگر کلای هرازپی برزمین خورد +عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *