بسم‌الله الرحمن الرحیم
با سلام و صلوات از دیار تبرستان و علویان به ارواح مطهر شهدا و امام شهدا و آرزوی طول عمر پربرکت برای نائب برحق امام زمان عج الله تعالی فرجه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مد ظله
از آمل می نویسیم که قدمتی در ژرفای تاریخ دارد. از دیار علویان و حماسه سازان. آنجایی که اگر لازم باشد جان در چله ی کمان می گذارند و تیر بر خدعه ی دشمن می زنند. آنجایی که در زمان انحراف صحابی، آغوش می گشاید تا مامن امنی برای ذریه ی زهرای اطهر باشد . زمانی که اکثر مسلمین بر سبیل ضلالت پای نهادند این آمل بود که حکومت شیعی بنیان نهاد و علم قیام برای حمایت از سلاله پاک رسول الله صلی الله علیه وآله بر افراشت و پای این علم پایمردی کرد. آنجایی که زمان تکثیر اسلام شد دست به قلم شد و علم از منبع زلالش یعنی قرآن و عترت دریافت کرد و نشر داد و به اذعان علما و اندیشمندان به تنهایی سهم عظیمی بر گردن علوم اسلامی دارد.
آمل و مردمان استوارش از صدر اسلام تا به امروز پای این دین مبین ایستادند و حماسه ها آفریدند. زمانی که آن پیر فرزانه علیه طاغوت زمان علم قیام برافراشت ، مردم این دیار مانند دیگر شهرهای ایران اسلامی قیام کردند و تا سرنگونی رژیم ستم شاهی استواری نشان دادند. زمان زمان دفاع از حکومت نوپای اسلامی و انقلاب شیعی بود که مردان این دیار به سوی جبهه های غرب و جنوب رهسپار شدند اما خدعه خناسان آماده باز کردن جبهه ای دیگر برای انقلاب اسلامی بود تا انقلاب و مردمش را در دچار سردرگمی کند و با این خدعه کمر انقلاب بشکند غافل از اینکه اینجا دیار علویان است و مردانش خروشی چون دریا و عزمی چون دماوند دارند و آمیختن حضور همزمان در محراب و حرب را از *مولایشان علی علیه السلام* به ودیعه دارند. جبهه دیگری برای انقلاب باز شد اما این جبهه با رزم دلیرانه مریدان سیدالشهدا علیه السلام در *ششم بهمن هزار و سیصد و شصت* به صحنه شکست مفتضحانه ی فریب خوردگان کفر و الحاد تبدیل شد و اتحادیه ی منحوس آن ملحدین جاهل که با اعمال ددمنشانه خود جنایات خوارج نهروان را در خاطر زنده می کردند با ذلت و خواری به سرانجام اصحاب نهروان دچار شدند. مردم آمل در بهمن ماه آن سال با هدیه کردن بهترین و پاک ترین مردان و زنان خود به اسلام یک بار دیگر عهدنامه خود با *امام خمینی ره* را با خون خود امضا کردند و دیار علویان ، آمل پرافتخار، لقب زیبای دیگری برای خود در تاریخ ثبت کرد. بله هزار سنگر به القاب پرافتخار این دیار حماسه و ایثار و فقاهت افزون گشت. *حضرت امام ره* مردم آمل را با جملاتی زیبا و پرمحبت نوازش کردند که فرمودند : *ما باید از آمل و مردم آن تشکر کنیم* و در وصیت نامه ماندگار خود برای همیشه تاریخ نام شهر و قیامشان را برای آیندگان الگو قرار داد. اینک این نوازش شیرین آن امام همام و وصیتنامه ی ارزشمند و هدایت گرش وظیفه را بر ما دوچندان سنگین تر کرد که با عزمی راسخ تر و با اراده ای مستحکم تر پا انقلاب و رهبر فرزانه اش بایستیم و حماسه های دیگری را رقم زنیم. ایستادنی چون مدافعین حرم این بلاد ، ایستادنی چون شهدای امنیت و سلامت تا در پیچ و خم های فتنه و خدعه راه را گم نکنیم و قدم به قدم پشت سر ولی امر و مقتدایمان حرکت کنیم تا رساندن این علم به دست قطب عالم امکان و بزرگ منجی جهان بشریت. *لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر* این جمله را آویزه گوشمان کنیم و با بصیرت انقلابی و صبر در پای ولایت ان شاءالله از آزمون های مختلف چون فشار و تحریم اقتصادی ، شبیخون فرهنگی و انتخابات های مختلف این یادگار *امام ره* و نماد جمهوريت نظام سربلند بیرون آییم.
با آرزوی توفیق و سربلندی برای *نظام مقدس جمهوری اسلامی* ایران و طول عمر پربرکت برای *مقام عظمای ولایت الامام خامنه ای مدظله العالی*.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *