نشست خبری نامزدهای ائتلاف صدای ملت با حضور برخی از نامزدهای این ائتلاف حاشیه های جالبی به همراه داشت.
به گزارش خبرنگار مهر،نشست خبری نامزدهای ائتلاف صدای ملت امروز در ستاد مردمی حسن غفوری فرد برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

* بنا بود علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و یکی از نامزدهای ائتلاف صدای ملت در این نشست حضور یابد که به دلیل تقارن این نشست با روز کارگر وی نتوانست در جمع خبرنگاران حضور پیدا کند، همچنین سهیلا جلودار زاده نیز به دلیل شرکت در مراسم روز کارگرفقط توانست در ابتدای این نشست خبری مواضع خود را در قبال انتخابات مجلس نهم بیان کند و سیس مراسم را برای سخنرانی در جمع کارگران ترک کرد.

* نکته قابل توجه در این نشست خبری، حضور برخی از اعضای کانون بازنشستگان و خانه کارگر بود، علاوه برخبرنگاران آنها نیز سوال های خود را از غفوری فرد و مطهری مبنی بر پیگیری مطالبات کارگران و بازنشستگان در مجلس نهم مطرح می کردند.

* این نشست خبری زمان مناسبی را برای مطهری فراهم کرد تا وی به خبرنگاران، خواص و مردم توصیه کند تا در بیان های خود شهید مطهری را دکتر معرفی نکنند، چرا که پدر وی فقط  تحصیلات حوزوی را گذرانده بود و اصلا دکتر نبود.

* پس از پایان نشست خبری، یکی از جوانترین نامزدهای زن در دوره اول مجلس به سراغ مطهری آمد و اعلام کرد که می خواهد در این دوره از انتخابات از وی حمایت کند. مطهری خطاب به این داوطلب مجلس نهم در دور اول گفت: در دور اول چه تعداد آرای را به دست آوردی که وی گفت: با کمک شبکه های اجتماعی و سایت های خبری  توانستم 80 هزار رای را از آن خود کنم.

* مطهری ضمن استقبال از حمایت جوانترین نامزد دور اول مجلس اظهار داشت: شما کمک کنید تا 80 هزار رای که قبلا به سبد شما ریخته شده بود به سمت ما بیاید.

* در حاشیه این نشست خبری طرفداران مطهری با وی عکس یادگاری گرفتند.

* مطهری وقتی در جمع خبرنگاران قرار گرفت تا به سوال های آنان بصورت اختصاصی پاسخ دهد گفت: باید ببینم چه سوالی را مطرح می کنید بعدا به آن جواب بدهم.

One thought on “حمایت جوان ترین نامزد انتخابات با 80هزار رای از مطهری”
  1. جناب مطهری گویا ناف شما را با امر منفی بریده اند که شما هیچ چیز در خورجین سیاسی تان ندارید جز مخالفت های بی پایه ای که اقتدار مجلس را می شکند گویا جانبعالی کتاب جاذبه ودافعه شهید پدرتان را نخوانده اید که هماره تیر در گمان دارید بی جهت به هر سو حمله می کنید ای گاش شما در اسلاید های تبلیغاتی تان می نوشتید رهبری فلان طرح را داشته اید ک تصویبش موجب رشد اقتصادیجامعه و تحلیل فقر و فاقه شما شده و جامعه را یک گام به جلو برده است نه رهبری مخالفت های بی ریشه و دشمن شاد کن راستی جناب عالی حتی موضع ثابت سیاسی هم ندارید گاه در تایید اینیکی سخن ساز می کنید و گاه در مذمت سیاسی ان دیگری بیاید راست و حسینی اگر برای نجات ملت از بنبست های سیاسی و اقتصادی چیزی برای گفتن دارید بسمهالله وگرنه به فتوی علما وقت و سر مایه مردم را تباه کردن حرام است انشایالله مارا نشانه غیض و غضب تان نمی سازید و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *