برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی در فرمانداری ویژه آمل

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : جلسه کمیته مناسب سازی با حضور کردی معاون فرمانداری ویژه و دیگر اعضاء کمیته مناسب سازی در محل فرمانداری آمل برگزار شد.

معاون فرمانداری ویژه آمل : ادارات شهرستان در تسهیل تردد جانبازان ، معلولان و افراد سالمند و کم توان در محیط اداری نسبت به ایجاد رمپ مناسب و در دسترس بودن سرویس های بهداشتی دقت نظر لازم را داشته باشند.

فرمانداری ویژه شهرستان هیچگونه اعتباری را برای ادارات و دستگاه های اجرایی و به منظور مساعدت در ایجاد رمپ و … تخصیص نداده است . مدیران ادارات باید به هر طریق ممکن در ایجاد فضایی آرام و تردد آسان برای عزیزان جانباز ، معلولان و افراد کم توان در محیط اداری و دسترسی آسان به مدیر اداره اهتمام ویژه داشته باشند و بستر مناسب برای تردد آسان این عزیزان حتما” باید ایجاد بشود .

رییس اداره بهزیستی آمل : کمترین حق یک جانباز ، معلول و افراد کم توان از دستگاه های اداری شهرستان این است که خودش بتواند برای پیگیری امورات خود با رییس یک اداره دیدار و گفتگو بکند.

گرچه بعضی از مدیران ادارات این لطف را نسبت به این عزیزان دارند و خودشان برای پیگیری کار آنان هماهنگی های لازم را انجام می دهند اما این بزرگواران هم حق حیاتی دارند و دوست دارند خودشان مستقیما” وارد اتاق رییس یک اداره بشوند و پیگیر کارهای اداری و شخصی خود بشوند.

همچنین ، از سه مدیر ادارات شهرستان به خاطر پیگیری و ایجاد رمپ مناسب برای تردد جانبازان ، معلولان و افراد کم توان تجلیل شد.

گزارش و عکس : حسن جوان

مهر 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *