در دومین جلسه تخصصی کارگروه رصد فضای مجازی استان اعلام شد :

دادستان مرکز استان به متخلفان فضای مجازی هشدار جدی داد.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر  کارگروه رصد فضای مجازی استان و به نقل از دادستان مرکز استان در این خصوص گفت : دومین جلسه کارگروه رصد فضای مجازی استان با حضور اعضای این کارگروه در دفتر دادستان مرکز استان تشکیل شد و در این جلسه مباحث بسیار مهمی مورد کارشناسی قرار گرفته است و با توجه به رصد جدی و تخصصی فضای مجازی در استان از زمان تشکیل این کارگروه ، ۲۲۳ صفحه مجازی فعال در زمینه خرید و فروش غیرمجاز اسلحه و مهمات شناسایی که اتفاقا” این صفحات مجازی مسدود و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به توجه و رصد جدی متخلفین در زمینه اخلال در نظم عمومی، اوباش‌گری و… افزود : ۴۰ صفحه متخلف از اراذل و اوباش شناسایی و مسدود شده اند و تعداد ۲۴ نفر نیز دستگیر که این تعداد از دستگیر شدگان به مراجع قضایی معرفی شدند.

عباس زارع در پایان سخنانش از شناسایی ۳۵ کانال حاوی مطالب ضد اخلاقی ، ضد دینی و ترویج دهنده بی بند و باری و نشر اکاذیب در طی  یکی دو ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد : با توجه به حوادث اخیر در فضای مجازی ، متخلفین این نکته را بدانند که تحت رصد و نظارت می باشند.

همچنین : کریمی دادستان مرکز استان در این جلسه با تاکید بر فضاسازی فرهنگی توسط فعالان فضای مجازی  گفت : ما در قضیه نوید افکاری شاهد تلاش و تخریب دشمنان نظام و دروغ پردازی‌های سازمان یافته آنان هستیم و لازم است تا در این خصوص حقایق ماجرا برای مردم بازگو شود تا از ایجاد هرگونه حاشیه و سوءاستفاده دشمن جلوگیری شود.

شایان ذکر است : نشست‌های تخصصی این کارگروه به صورت مستمر در دادستانی مرکز استان برگزار و بر اساس گزارشات و رصدهای صورت گرفته با متخلفین فضای مجازی برخورد قاطعانه انجام می‌شود.

گزارش : حسن جوان

شهریور 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *