از فرزانه تا نوبخت / کارکنان میراث نیازمند توجه

 به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ؛ جمعی از کارکنان میراث فرهنگی مازندران در نامه ای سرگشاده خواستار توجه مسوولان شدند .

#میراث فرهنگی، #گردشگری و صنايع دستی در اقصی نقاط ایران عزیز به صورت قرارداد انجام کار معین (مشخص) مدتها به انجام وظایف محوله با حداقل دستمزد ولی با عشق به حفظ این دستاوردهای تاریخی و #صنایع_دستی، گذران امور کرده‌ایم. این در حالی است که برخی از ما با گذشت بیش از نیمی از دوران خدمت خود هنوز تبدیل وضعیت نشده و عده‌ای با همین قرارداد بازنشسته می-شوند.

این مسئله با بخشنامه شماره ۶۹۶۴۸۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ مشاور محترم رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، جناب آقای محمدباقر #نوبخت، به منظور رفع تبعیض برای متعادل نمودن دستمزد کارکنان دستگاه‌های دولتی که تا کنون از مصوبات افزایش منتفع نگردیده‌اند، بر مشکلات ما افزود و اکنون ما یکی از حداقلی-بگیران دولت محسوب می‌شویم.
چراکه بر اساس همان بخشنامه و دستورالعملهای بعدی آن، حقوق و مزایای کارکنان قرارداد انجام کار معین (مشخص) معادل هشتاد درصد (۸۰%) حقوق و مزایای کارکنان پیمانی همتراز در دستگاه‌ها تعیین گردید. لذا از آن مقام مسئول مستدعی است که جهت تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی این وزارتخانه طبق مقررات و ضوابط اداری دستور پیگیری موضوع مبذول فرمایند.

با کمال احترام و امتنان 

آرزوی تعالی کشور از حق تعالی داریم.
و من الله توفیق 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *