فرماندار آمل : ریل گذاری 7 کیلومتر از قطاربرقی تهران آمل به زودی شروع خواهد شد

جلسه بررسي چگونگي پيشرفت پروژه قطار برقي به رياست سيد جعفر رسولي معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل 1 اسفند 97 : : 

جلسه بررسي چگونگي پيشرفت پروژه قطار برقي به رياست سيد جعفر رسولي معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل وبا حضور ديگر مسئولين کشوري ـ استاني و شهرستاني 1 اسفند 97 :

به گزارش هراز نیوز از روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان آمل : سيد جعفر رسولي معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل ضمن خيرمقدم وخوش آمدگويي به حاضرين در جلسه اظهار داشت : با تلاش و پيگيريهاي مجدانه جناب آقاي دکتر يوسفيان موفق شديم پروژه قطار برقي شهرستان آمل که از تهران به آمل مي باشد را شروع به کار نموده و همچنين با تلاش ادارات ذيربط و همکاري شهروندان محترم توانستيم اين پروژه ملي را آغاز و قسمتي از ريل گذاري را انجام دهيم .

اين مسئول در ادامه افزود : با همکاري شرکت هاو با بستن قرارداد با چند شرکت ان شاءا… قطعه دوم اين پروژه با اعتبار خوبي که از سوي دکتر يوسفيان در نظر گرفته شده قريب به 7 کيلومتر به زودي شروع به کار مي نمايد .

معاون استاندار بيان داشت : تمام هم و غم ما اين است که اين پروژه راه اندازي گردد که با شروع به کار آن هموطنان عزيز تهراني و ديگر استانهاي کشور در رابطه با تردد در اين مسير مي توانند استفاده هاي لازم را ببرند .

در ادامه تعدادي از حاضرين در جلسه نقطه نظرات و پيشنهادات خود را به جلسه ارائه داده و راهکارهاي مناسبي در اين زمينه گرفته شد .  

سيد جعفر رسولي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل در پايان اظهار اميدواريم کرد : انشاءا… با شروع به کار دوباره پروژه و فاز دوم بتوانيم ادامه مسير را به خوبي انجام داده و دستگاههاي مربوطه کشوري ـ استاني و شهرستاني در کنار هم بتوانند به توافقات خوب برسند تا شاهد افتتاح اين پروژه ملي باشيم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *