كشف 10 تن چوب جنگلي قاچاق در آمل

 فرمانده انتظامي شهرستان “آمل” از كشف بيش از 10 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” نعمت الله آزادی” در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز ،گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران انتظامی بخش “دابودشت” این فرماندهی موفق به شناسائی شناسایی2 قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل،تصریح کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران با شناسایی محل دپوی چوب های قاچاق توسط متهمان شدند .

سرهنگ آزادی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از محل فعالیت آنان بيش از 10 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق كشف شد.

وي از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حین بارگیری چوب قاچاق توسط متهمان در این محل خبر داد و گفت: این افراد پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفی شدند.

وي با بيان اينکه براي حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگي و حیات بشر و حق نسل آینده برای ادامه بقاء نیازمند همکاری همگانی است، افزود: در اين راستا همراهي و همكاري شهروندان در شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان نقش بسيار مهمي در موفقيت پليس در اجراي ماموريت‎‌ها و توليد امنيت پايدار در جامعه خواهد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *