جشن تولد متفاوت داریوش ارجمند در جمع کارگران

جشن تولد داریوش ارجمند هنرمند سینما و تلویزیون در فضایی متفاوت و در جمع کارگران و مهندسانی که مشغول بازسازی موسسه خانه هنرمندان پیشکسوت هستند برگزار شد.

خبرگزاری خبرآنلاین: جشن تولد داریوش ارجمند هنرمند سینما و تلویزیون در فضایی متفاوت و در جمع کارگران و مهندسانی که مشغول بازسازی موسسه خانه هنرمندان پیشکسوت هستند برگزار شد.

جشن تولد متفاوت داریوش ارجمند در جمع کارگران

جشن تولد داریوش ارجمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون روز دوشنبه هشتم مرداد، با حضور علی اصغر کار اندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر، محمود عزیزی رییس هیات مدیره و سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در فضایی متفاوت همراه با کارگران بازسازی موسسه هنرمندان پیشکسوت، برگزار شد.

در ادامه داریوش ارجمند شمع کیک تولدش را خاموش و هرکدام از میهمانان و موسسه هنرمندان پیشکسوت هدایایی را به عنوان یادبود به این هنرمند اهدا کردند و سپس ارجمند گفت: این زیبا ترین تولدی است که تا کنون برایم گرفته شده است و احساس وصف ناشدنی دارد، چقدر خوشحالم که این جشن در جمع زحمتکشان و در وسط محوطه در حال بازسازی موسسه هنرمندان پیشکسوت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *