كنفرانس خبري مسئولان دفتر آستان قدس رضوي آمل برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز نشست خبری با حضور احمد كوهستاني مسئول دفتر آستان قدس در آمل با تلاوت قرآن كريم آغاز شد . كوهستاني با بیان اینکه هدف آستان قدس رضوي در آمل با اهداف دفتر مرکزی آستان قدس در مشهد یکسان است تصریح کرد :طبق فرمان مقام معظم رهبري آستان قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و دفتر آستان قدس در ٣٢ استان شروع به كار كرد.
احمد كوهستاني اظهار داشت: یکی از برنامه های آستان قدس رضوي در آمل ثبت نام براي آموزش خادميار است.
وي افزود :تعداد بسيار زيادي ثبت نام كردند؛ ٢٧٠ نفر آموزش ديدند كه هم اکنون ٧٢ نفر خادميار امام رضا شدند .

وي با بیان اینکه یکی از برنامه های ما اعزام زایر اولی ها به مشهد است تصریح کرد : در سال ٩٦ و ٩٧ هزارو پنجاه نفر كه تا به حال به زیارت امام رضا ع در مشهد نرفتند اعم از افراد مسن و افراد تحت پوشش بهزيستي راهي امام رضا شدند كه يك پير مرد ١٠٢ ساله و يك پير زن ٩٨ ساله نيز عازم شدند.
این مسوول با اشاره به اینکه دفتر آستان قدس سبد کالا بین نیازمندان توزیع میکند گفت : امسال در آمل ٧٠٠ الي ٨٠٠ سبد كالا به مردم داده شد .
کوهستانی از وقف يك مسجد از خانواده دو شهيد براي زائران بين راهي كه در آنجا استراحت كنند خبر داد .
وی با اشاره به برنامه های دهه كرامت در آمل اظهار کرد : بنا بر اين است كه در هشت شب در هشت مسجد در آمل برنامه ها بر گزار شود .
به گفته کوهستانی برنامه كمك به ايتام و تهيه جهيزيه و همچنين آمل بدون فقير و اشتغال زايي از برنامه هاي آستان قدس در این شهر است . پنج نفر از مشهد مقدس با پرچم متبرك براي اجراي مراسم و روزه خواني در روز شنبه چهار تير ماه ٩٧ از ساعت ٨ تا ده صبح در سپاه سپس تا ١٠ شب در آمل برنامه اجرا كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *