بودجه 97 شهرداری آمل 137 میلیارد اعلام شد / 15 میلیارد اوقاف، آسفالت 13/6 میلیارد،تملک درخیابان امام رضا 1/5، بلوار ولایت 8 میلیارد

لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری آمل در روز یکشنبه  پس از بررسی توسط کارشناسان شهرداری  از سوی  احمد امیرسلیمانی شهردار آمل   تقدیم شورا ی شهر  آمل شد.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز از آمل ؛ احمد امیرسلیمانی  که در این جلسه سعیدی مدیر امور مالی شهرداری او را همراهی می کرد اظهار کرد : بودجه تلفیقی سال آینده (1397) شهرداری آمل  137 میلیارد تومان پیش بینی شده است .

وی ادامه داد : در حوزه درآمدهای حاصل از ارزش افزوده  در سال ۹۶ به میزان ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که در واقع پول آماده ایست که بی زحمت به شهرداری تعلق می یابد.

شهردار آمل با اشاره به اینکه در سال ۹۷ سیاست های کلی مان در حوزه هزینه های جاری مشخص است تصریح کرد : در حوزه های عمرانی  ۳ اولویت اصلی داریم که اولین اولویت دریافت مرتع پاساکش است و برای آن  مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفتیم که باید تقدیم اوقاف کنیم،  تصمیم گرفتیم  که ۸ میلیارد تومان را در  سال ۹۷ نقدا پرداخت کنیم و  مبلغ مابقی را بصورت اقساط  که نیاز به کمک و رایزنی  اعضای شورا و مدیران ارشد شهرستان داریم.

وی  با اشاره به اینکه موضوع با اهمیت دیگر  بحث آسفالت سطح شهراست  اظهار کرد: در سال ۹۷ برای روکش آسفالت سطح شهر مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفتیم .

شهردار آمل  با بیان اینکه در حوزه تملک کلیه تملک ها را انجام و صفر کردیم افزود:فقط برای تملک خیابان امام رضا (ع)  برای تملک سرقفلی ها یک و نیم میلیارد تومان بودجه در نظر گرفتیم .

شهردار آمل پروژه بلوار ولایت شمالی و جنوبی را از پروژه های مهم شهری  دانست و تصریح کرد : برای بلوار ولایت شمالی و جنوبی نیز مبلغ ۸ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *