هراز نیوز : سخنرانی های این روزهای مسئولان مملکت بیش از پیش انتقادی شده و ظاهرا مُد شده است که مسوولان  از وضع موجود ابراز نارضایتی کنند.

سخنرانی عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در راهیپمایی  روز 22بهمن امسال در نوع خود کم نظیر بود. جدا از اینکه سخنرانی در این روز ویژه باید امیدآفرین و دلگرم کننده باشد و نه یادآوری کمبودها و ضعفها؛  وی در این سخنرانی در مورد اوضاع کشور به موضوعات مهمی چون ،

بکارگیری بازنشستگان در مناصب مختلف اداره کشور؛
بکارگیری نزدیک به 2/3 اراضی واگذار شده در کشور به اشخاص در مسیری غیر از اهداف قانونی تعیین شده و زمین خواری؛
تجمعات اعتراضی گروههای مردم مقابل مجلس، وزارتخانه ها، استانداری ها و… در دنباله گیری مطالبات خود؛
و…. اشاره کرد .

اولاً ظاهراً با این سخنان ، این روزها مردم هستند که باید پاسخگوی مشکلاتی باشند که در کشور وجود دارد و نه مسئولانی چون نماینده آمل که از مشکلات موجود کشور انتقاد می کنند.

ثانیاً آقای نماینده به نکته ای اشاره کردند (ظاهراً مخاطبشان رئیس جمهور بود؛) که در مناظرات انتخاباتی مسئولان به جای پاسخگویی عَلم انتقاد را از حریف می ربایند و خود در جایگاه مدعی و منتقد قرار می گیرند.

البته این نکته ی درستی است و حداقل در این شهرستان بیش از همه متوجه شخص آقای نماینده می شود
خوب است ایشان پاسخ دهند به عنوان کسی که 4 دوره متوالی از سوی مردم آمل خلعت نمایندگی مجلس شورای اسلامی را به تن کرده اند  در پیگیری این مشکلات و مطالبات چه کرده اند. آیا برخی از مدیرانی که ایشان از ادامه مسئولیتشان با انواع روشها دفاع می کنند، بازنشسته نیستند؟

اینکه ایشان با سابقه طولانی در دستگاه قضایی و در دوازده سال گذشته به عنوان نماینده مجلس و در این سالها در جایگاه یکی از اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مانند دیگر نمایندگان(ازجمله  نماینده تهران که لیست بدهکاران بانک سرمایه را منتشر کرد) در بازگرداندن اموال ملت چه دستاورد قابل ارائه ای برای مردم به ارمغان آوردند؟ یا اینکه در جایگاه قانون گذاری و شفافیت اقتصادی چه عمل ویژه ای را انجام داده اند؟

یا تأکید ایشان بر اینکه در هیچ کجای دنیا رئیس جمهوری پس از دوره ی مسئولیت خود سودای بازگشت دوباره به عرصه مدیریت ندارد و همه گرفتاریهایمان از دوباره آمدن افراد است. آیا این مسئله فقط محدود به رئیس جمهور است و اگر فردی چهار دوره نماینده مردم در مجلس است، آیا در دوره بعدی چیزی در چنته خود برای ارائه دارد؟

 

نویسنده : «زکن» ، هراز نیوز

عزت الله یوسفیان ملا
One thought on “مسئولان مدعی، ملت پاسخگو؟”
  1. کاملا نظرات شما چرت و پرت هستش و از اول کار شما تخریب نماینده بود الان هم هست ارزوم شد یکبار تو کانالتون از یکی از عملکردهای دکتر سخن بگین کانال اجتماعی باید هم از خوبی بگه هم از بدی اقای دکتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *