کنسرت گروه موسیقی چکاوک با یادی از مردم کرمانشاه در آمل اجرا می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز: گروه موسیقی چکاوک در روزهای پایانی سال جاری برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه در شهر آمل به روی صحنه می رود.

گروه موسیقی ایرانی چکاوک به سرپرستی «مرتضی نیک زاد» در 8و9 اسفندماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آمل میزبان علاقه مندان موسیقی شده و تمامی عواید مالی این اجرای موسیقی صرف کمک به زلزله زدگان کرمانشاه می شود.

گروه چکاوک در این کنسرت با خوانندگی حسن پاکیزه، رضا شکری، فرهاد واحدی، مروارید رییسی، نگار گرجیان، عاطفه مقیمی و ثامیان محمدپور و با نوازندگی مجید طریقی، عادل مهربان، جواد اسدپور، امین اخوان نیاکی، تورنگ سلیمانیو همچنین محسن نورانی(صدابردار) و میثم تسلیمی(فیلمبردار) به همراه مرتضی نیک زاد (سرپرست گروه و نوازنده تار) به اجرای برنامه می پردازد.

مرتضی نیک زاد در گفت و گو با خبرنگار هرازنیوز از کنسرت پیش رو گروه چکاوک، اظهار کرد: انگیزه برگزاری این کنسرت از جایی شکل گرفت که یکی از دوستانِ هنرمند من که از اهالی همان شهرهای زلزله زده هستند تصاویری را از وضعیت مردم کرمانشاه برای من ارسال می کردند. متاسفانه مردم و مدیران به همین زودی این اتفاق را فراموش کردند و دغدغه ای شده بود تا مسیری را برای کمک به مردم کرمانشاه پیدا کنیم.

وی افزود: هدف ما تنها کمک مالی به مردم کرمانشاه نیست بلکه با انتشار این پوسترها و عکس ها و همین اجرای زنده دوباره یاد مردم کرمانشاه را در ذهن مردم زنده کنیم و موج جدید ایجاد کنیم تا یادآوری شود که هنوز مردم کرمانشاه در شرایطی فوق العاده سخت به سر می برند.

نیک زاد در رابطه با نحوه کمک به زلزله زدگان گفت: کانالی در شبکه تلگرام تشکیل دادم و در نظر داریم از تمامی کمک هایی که در آینده از عواید این کنسرت و کمک های مردمی شهر آمل شکل میگیرد تصویربرداری شود و منتشر گردد تا مردم شاهد چگونگی کمک رسانی باشند.

وی اشاره کرد: امروز خانمی از نروژ از طریق همین کانال تلگرامی با من تماس گرفتند و گفتند من گروه موسیقی شما رو نمیشناسم ولی بواسطه این که به دنبال یک فعالیت هنری و خیریه و کمک به زلزله زدگان ایرانی هستید و همچنین میبینم از هنر خانم های هنرمند برای این کنسرت استفاده می کنید و از بانوان هنرمند ایرانی حمایت می کنید مبلغی را برای کمک ارسال میکنم.

این هنرمند در ادامه توضیح داد: برای این کنسرت با سایر دوستان و همکارانمان و هنرجوهای آموزشگاه چکاوک جلسه ای را ترتیب دادیم که دوستان به شکل خودجوش قسمتی از کار این اجرا  را برعهده گرفتند و همه گرایش مثبتی به این جریان نشان دادند.

وی در رابطه با اجرای خوانندگان جوان در این کنسرت گفت: در ابتدا به فکر دعوت از یکی از چهره های شاخص موسیقی برای این کنسرت بودیم ولی تصمیم گرفتم از جوانان مستعد و پرانرژی شهر آمل در این اجرا بهره ببریم. در انتخاب قطعات اجرایی هم سعی شده آثاری را به روی صحنه ببریم که از موضوع کنسرت دور نباشد و در این اجرا شما آثاری از انوشیروان روحانی، کیوان ساکت، همایون خرم و… را خواهید شنید.

علاقه مندان می توانند جهت پیگیری از اخبار این اجرا به ادرس تلگرام http://telegram.me/chakaavak2 مراجعه نمایند.

 

گفت و گو از مهدی کیهانی، هراز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *