حضور نانوا کناری و یوسفیان ملا در بازداشتگاه اوین

 رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تغییر هیئت بازدید از بازداشتگاه اوین خبر داد.

اللهیار ملکشاهی در گفت وگو با   خانه ملت، با بیان اینکه بازدید از بازداشتگاه اوین در واقع، بازدید اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی از زندان اوین است، گفت: در واقع کمیسیون حقوقی و قضایی به صورت عادی و طبیعی از بازداشتگاه ها بازدید می کنند اما بازدید امروز به صورت اخص درباره بازداشتی های اخیر است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بازدید امروز اعضای هیات رئیسه و کمیسیون امنیت ملی، کمیسیون حقوقی و قضایی را همراهی می کنند، افزود: بنده به عنوان رئیس هیات، محمدعلی وکیلی از سوی هیات رئیسه، محمد دهقان یا حسن نوروزی، محمد کاظمی و محمدجواد فتحی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی، عبدالکریم حسین زاده، محمد مهدی برومندی، ولی الله نانواکناری، فاطمه سعیدی و عزت الله یوسفیان ملا از دیگر نمایندگانی هستند که امروز از بازداشتگاه اوین بازدید می کنند.

وی ادامه داد: ترکیب اعضای بازدیدکننده از سه فراکسیون مستقلین ولایی، فراکسیون نمایندگان ولایی و فراکسیون امید هستند البته هیات بر مبنای فراکسیون ها چیده نشده اما به خودی خود از هر فراکسیون نمایندگانی در هیات حضور دارند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه بازداشتگاه اوین بخش های مختلفی دارد، یادآور شد: امروز از بخش هایی که بازداشتی های اخیر در آن حضور دارند، بازدید می شود و از هر دو بخش بازداشتگاه بانوان و آقایان بازدید صورت می گیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر بازداشتی ها در روزهای نخست با قرارهای تامین مختصر آزاد شده اند، تصریح کرد: تعداد بازداشتی ها دقیقا مشخص نیست و پس از بازدید می توان عنوان کرد که چند بازداشتی از اغتشاشات اخیر در بازداشتگاه اوین حضور دارند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *