جاده آب پری نور جان دو نفر را گرفت/ یک کشته و 3 زخمی در بنه کنار فریدونکنار/ 6520 هزار نخ سیگار محمود آباد را کجا بردند ؟/ مواد فروشان بابل از کجا آمده بودند ؟

 

دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان نکا

هراز نیوز – فرمانده انتظامي شهرستان “نکا” از دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر و کشف 5کیلو و 389گرم انواع مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبري هراز نیوز سرهنگ “هادي نصيري” درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع انواع مواد مخدر توسط 2 عامل افيوني در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران پليس امنیت عمومی شهرستان، با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي ميداني ، موفق به شناسايي این دو قاچاقچی مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد : در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آنان 5 کیلو و 389گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ “نصیری” در خاتمه با اشاره به برخورد قاطع پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی از جمله مواد مخدر که سبب نابودی قشر فعال جامعه می شود به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

مواد فروشان بابل از کجا آمده بودند ؟

هراز نیوز – فرمانده انتظامي شهرستان “بابل” از دستگيري دو عامل افیونی و کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحسن جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر، با انجام تحقيقات و بررسي ميداني ، موفق به شناسايي این سوداگران مرگ اهل و ساکن استان گلستان، شدند.

سرهنگ جعفری، تصريح کرد : طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، ماموران موفق شدند، در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان دستگیر کنند .

جعفری ،خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی این سوداگران مرگ 4 کیلو گرم تریاک کشف شد .

وی با بيان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

حادثه رانندگی با 3 کشته و 2 مجروح در شهرستان بهشهر

هراز نیوز – مازندران – معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از حادثه رانندگی منجر به 3 کشته و 2 مجروح در محور بهشهر به نکا خبر داد .

سرهنگ “علیرضا باقری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ،گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محدوده روستای “گل خیل” جاده بهشهر به نکاء بلافاصله ماموران کلانتری 11 شهرستان نکاء به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی پراید با 5 سرنشین به وقوع پیوست راننده خودروی پراید و 2 تن از سرنشینان آن در دم جان باختند.

سرهنگ باقری، خاطر نشان کرد: 2 سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح شده و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین اظهار داشت: خودروهای حادثه دیده به پارکینگ منقل شدند و علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

سرهنگ باقری در خاتمه با اشاره به این که، تفاوت رانندگي شتابزده و رانندگي با سرعت مطمئنه، فاصله‌ي بين مرگ و زندگي يا نقص عضو و سلامتي است به رانندگان توصیه کرد: با رعايت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضريب ايمني، فرهنگ خود را به نمايش بگذارند و هیچ گاه به دنبال جبران فرصت كم با سرعت زياد نباشند.

جاده آب پری نور جان دو نفر را گرفت و 3 نفر را مجروح کرد

هراز نیوز – مازندران – رئیس پلیس راه استان از حادثه رانندگی منجر به 2 کشته و 3 مجروح در محور روستایی “آب پری” شهرستان نور خبر داد .

سرهنگ “علیرضا قدمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان نور بلافاصله ماموران کلانتری 12 رویان و ماموران پلیس راه مستقر در شهرستان نور به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در این حادثه که بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی سمند با 5 سرنشین به داخل رودخانه در محور روستایی وتفریحی “آب پری” به وقوع پیوست، 2 نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باختند.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: با کمک عوامل امداد و نجات جاده ای و ماموران پلیس راه 3 سرنشین دیگر خودروی مورد نظر که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین اظهار داشت: خودروی حادثه دیده به پارکینگ منتقل شد و علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

سرهنگ قدمی در خاتمه با اشاره به این که، مهارت، احتياط و گذشت از ويژگي های یک راننده‌ خوب به شمار می رود، به رانندگان توصیه کرد: با رعايت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضريب ايمني خودروی خود هیچ گاه به دنبال جبران فرصت كم با سرعت زياد نباشند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به شدت خودداری کنند.#

یک کشته و 3 زخمی در بنه کنار فریدونکنار

هراز نیوز – مازندران- براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور روستایی بنه کنار شهرستان فریدونکنار یکی از سرنشینان این خودرو جان باخت و 3 نفر دیگر مجروح شدند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی بنه کنار شهرستان فریدونکنار بلافاصله ماموران پلیس راه مستقر در این محور به محل حادثه اعزام شدند.

این گزارش حاکی است، در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید با 4 سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد .

در این حادثه یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان باخت و سایر سرنشینان آن مجروح شده و توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شدند .

علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان مازندران در دست بررسی است .

6520 هزار نخ سیگار محمود آباد را کجا بردند ؟

هراز نیوز – مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 6520 هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش 20میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ “محمد زمان شالیکار ” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری هراز نیوز ، گفت:اظهار داشت ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در بازرسی های به عمل آمده از این خودرو که در بررسی اولیه مشخص شده بود حامل بار قاچاق است، 6 هزارو 520 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد .

سرهنگ شالیکار ارزش ریالی کالاهای قاجاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان سازمان تعزیرات شهرستان بالغ بر 20میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالای قاچاق کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی استان شد .

وی همچنین، بیان داشت :در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان خاطر نشان کرد:شهروندان در صورت هرگونه فعالیت مشکوک افراد سودجو ، به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *