سخنگوی شورای شهر تهران گفت: تلاش شورای شهر توجه و مراقبت از فضای آرام میان شورا و شهرداری است و اگر شهرداری نمی خواهد این فضا سنگین شود باید تلاش کند.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، خسرو دانشجو در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر براساس مقررات و قوانین ظرفیتهایی دارد که یکی از این ظرفیت ها طرح سوال است، اظهار کرد: وقتی سوالی از سوی نمایندگان مردم در شورا مطرح می شود حتما لازم است از سوی شهرداری تهران پاسخی برای آن ارایه شود.

وی با بیان اینکه تا الان از این ظرفیت استفاده نکرده ایم، گفت: ممکن است سوال ایجاد شود چرا شورا از این ظرفیت خود به نحو احسن استفاده نمی کند برای نمونه یکی از سئوالات شورا این است که میزان فروش تراکم شهر چقدر است؟ و چقدر اعتبار سالهای قبل فروخته شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: مجموعه شورا و شهرداری می توانند در فضایی آرام به وظایف خود عمل کنند رعایت و ایجاد فضای آرام از سوی شورای شهر رعایت می شود اما اگر شهرداری تهران می خواهد این فضا سنگین نشود لازم است با شورا در این زمینه همکاری کند تا به سئوالات مطرح شده شورا پاسخ دهد.

دانشجو با بیان اینکه تاکنون نایب رییس و رییس کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر از ظرفیت شورا استفاده کرده اند و سئوالات خود را از شهرداری پرسیده اند، تاکید کرد: به گمان من زمان آن رسیده است تا شهرداری هم برای تداوم فضای آرام میان شورا و شهرداری سئوالات ما را در زمان معین و تعیین شده پاسخ دهد و سئوالات مطرح شده از سوی شهردار تهران پاسخ داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *