دانشجوی سما واحد آیت الله آملی :با کسب مقام قهرمانی جواب زحمات کادر فنی و فدراسیون والیبال را دادیم

امیر حسین اسفندیار بعد از قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت های جهانی بحرین گفت: احساس خیلی خوبی دارم چون بعد از ۱۰ سال دوباره ایران قهرمان جهان در رده سنی نوجوانان شده است.

دانشجوی سما واحد آیت الله آملی تصریح کرد: از اینکه ایران را روی سکو نخست جهان می بینم خیلی خوشحال هستم به ویژه اینکه با کسب مقام قهرمانی جواب زحمات کادر فنی و فدراسیون والیبال را دادیم و هم مردم ایران را خوشحالم کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به اینکه من شرایط سخت کادر فنی را درک می کنم، گفت: آنان ۱۱ ماه برای این تیم زحمت کشیدند و به دلیل اینکه در رقابت های قهرمانی آسیا چهارم شدند، با برخی کم لطفی ها نیز روبرو شدند، اما در منامه زحمات آنان به نتیجه رسید.

وی درباره انتخابش به عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت های قهرمانی جهان گفت: از کسب این عنوان خیلی خوشحالم زیرا توانستم بازیکن تاثیر گذاری در تیم ایران باشم. اما این نقش من در قهرمانی تیم همانند دیگر بازیکنان است و همه با هم قهرمان شدیم.

اسفندیار درباره آینده بازیکنان نوجوان ایران نیز گفت: اگر کادر فنی خوبی همانند کادر فعلی در کنار این بازیکنان باشند، ستاره های آینده والیبال بزرگسالان ایران خواهند شد.

پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان که از ۲۷ مردادماه در شهر منامنه آغاز شده بود، یکشنبه شب با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

امیر حسین اسنفدیار دانشجوی سما دانشگاه آزاد اسلامی  واحد آیت الله آملی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *