هراز نیوز :سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل صبح امروز دوشنبه در اجتماع مخالفان نصب فرماندار جدید آمل گفت : دیروز از سوی استاندار عملی انجام شد که موجب شد تا این جمع امروز این جا شکل گیرد .

استعلام صلاحیت برای فرماندار

وی ادامه داد : دوستانی که این جا جمع شده اند دوخواسته دارند کسی که میخواهد سکان فرمانداری آمل را قبول کند باید پایبند به ارزشها ی نظام وانقلاب وخون شهدا وزیر چتر ولایت وارزشهای نظام باشد ، ثانیا از مجرای قانون استعلام بگیرند صلاحیت این آقا تایید شود .

فتنه خط قرمز ماست

مرتضوی با بیان اینکه ما انقلاب کردیم و پیرو ولایت فقیه هستیم تصریح کرد : وقتی رهبری فرمودند فتنه خط قرمز من است ما هم جریان فتنه ۸۸ را محکوم مینماییم .

ما برای ولایت سر میدهیم

این مسوول با بیان اینکه در روزهای گذشته شهر ما بوی شهید گرفته بود ونمی گذاریم برخلاف راه شهدا عمل شود تاکید کرد : آمل دیار علویان است اینجا دیاری است که برای ولایت سر می دهند .

با هیچ گروه وجریان سیاسی مخالفت نداریم

امام جمعه آمل با بیان اینکه با هیچ گروه وجریان سیاسی مخالفت نداریم تصریح کرد : هرکسی باولایت وارزشها زاویه داشته باشد وبا شبکه های بیگانه همکاری داشته باشد ما اورا بر نمی تابیم .

تشکر از پلیس

وی با تقدیر از حضورامام جمعه دابودشت وسایر یادگاران دفاع مقدس در این تجمع  اظهار کرد : از اینکه با خویشتنداری وصبوری امروز صبح زود در مقابل فرمانداری حاضر شدید سپاسگزاریم الان درخواست من از همه شما عزیزان این است که با خویشتن داری به خانه ومحل کار خود برگردید و مسوولان هم حتما باید خواسته به حق شما را پاسخ دهند .

امام جمعه آمل با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی گفت : از جناب سرهنگ گنجیان برای خویشتن داری در راستای حفظ دستاورد های انقلاب تشکر میکنیم وخواسته ما این است که یک مدیر با سابقه که همه گروهها قبولش داشته باشند رافرماندار آمل کنند .

 

۴ سال ۶ فرماندار توهین به آمل است

سردار علیجان میرشکار هم در ادامه خطاب به امام جمعه آمل گفت :الان به احترام بیانات امام جمعه آمل می رویم  ولی رفتن ما به این معنی نیست که دیگر بر نمی گردیم .

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد : در یک دوره ۴ ساله ۶ فرماندار در شهر آمل عوض شده واین توهین به مردم آمل است.
وب ادامه داد : حرف ما ایناست که این آقا نباید بیاید .

محمد لطفی ، هراز نیوز

One thought on “مرتضوی : از مراجع قانونی برای انتخاب فرماندار استعلام بگیرند / میرشکار :۴ سال ۶ فرماندار توهین به آمل است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *