حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هراز نیوز به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد : امروز جهان نگاه ویژه ای به بسیج دارد.

وی با بیان اینکه هجمه های دشمن به بسیج نشان دهنده ی اقتدار و کارآمدی این نهاد مقدس انقلاب اسلامی است تصریح کرد: بسیج به عنوان یک دژ مستحکم در برابر یاوه گویان داخلی و خارجی ایستاده است .

مرتضوی با اشاره به اینکه دشمن به خاطر مولفه ی دشمن شناسی بسیج نمی توانند این خصوصیت بسیج را بربتابند  عنوان کرد : بنابراین در تبلیغات سنگین قصد  دارند بسیج را در جامعه به بدی معرفی کنند اما بسیج حتی در مقابل بی اخلاقی ها نیز اخلاق را رعایت می کند .

وی ادامه داد: شجره طیبه بسیج یادگار امام و حامی ولایت است که همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود و یک لحظه از وظیفه ذاتی خودش در مقابل دشمنان نظام و حمایت از این مرز و بوم کوتاهی نخواهد کرد.

تقدیر و تشکر از همه ی مردم آمل

پس از برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در مصلای آمل و همچنین راهپیمایی از حرم تا حرم  تماسهای زیادی از مردم عزیز به دفتر امام جمعه برقرار شد و مردم عزیز ما را مورد تفقد قرار دادندبه همت همین مردم الحمدالله امسال علم وحدت همدلی و باهم بودن به زیبایی در آمل به نمایش گذاشته شد به همت مردم همه ی طوایف، همه خانواده شهدا ،هیئت های مذهبی  هم مراسم هفتم محرم و هم مراسم روز اربعین با شکوه خاصی برگزار شد .

دیروز جمعیت عظیمی از شش صبح در امام  زاده ابراهیم به سوی امام زاده عبدالله حرکت کردند و از سویی طوایف خصوصا طایفه محترم امیری ها که با آن لباس سیاه و نشان سبز علوی و بیرق های سنتی و پرچم سیدالشهدا جلوه ی خاصی به اربعین حسینی دادند از میدان قایم تا امام زاده ابراهیم و سپس به میربزرگ این سید جلیل القدر آمدند .من از همه ادارات و نهادها و آحاد مردم و رسانه ها و جوانان عزیز سپاسگزارم.

ویژه برنامه 28 صفر در امام زاده ابراهیم

امام جمعه آمل با بیان اینکه قصد داریم در سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اجتماع بزرگ عزاداران را در جوار امام زاده ابراهیم و گلزار شهدا برگزار کنیم اعلام کرد: این همایش از ساعت نه صبح با حضور پرشور عاشقان و محبان حضرت خاتم و سبط اکبرش با حضور همه طوایف ،هیئت ها و آحاد مردم به صورت با شکوهی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *