دومین آلبوم زندوکیلی آذرماه منتشر می‌شود

هرازنو: خواننده آلبوم «یادی به رنگ امروز» در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی‌اش، از تلاش برای تولید آلبومی با خط فکری مستقل و ایده‌هایی جدید در فضای موسیقی ایرانی خبر داد.

علی زندوکیلی که نخستین آلبوم رسمی‌اش را به نام «یادی به رنگ امروز» شهریورماه سال گذشته با بازخوانی آثاری از بزرگان موسیقی ایرانی روانه بازار موسیقی کرد، دومین آلبوم رسمی خود را به‌زودی منتشر می‌کند و اعتقاد دارد که آلبوم دومش به نوعی نخستین تجربه مستقل او در عرصه موسیقی است و شخصیت مستقل هنری‌اش در این آلبوم گنجانده شده است.

زندوکیلی در نخستین اظهار نظر درباره آلبوم دومش، گفت: بعد از بازخوانی آثار قدیمی و همکاری با گروه‌های مختلفی مانند دنگ‌شو و دارکوب، این آلبوم به نوعی نخستین تجربه مستقل و در واقع بیانگر شخصیت هنری من است. از احساس جاری در ملودی‌ها که بیشتر ساخته خودم است تا انتخاب ترانه‌ها و دیگر جزییات آلبوم که آن را خودم با کمک دوستانم پیش برده‌ام.

او افزود: در ابتدای فعالیت‌های مستقلم، با انتشار آثاری مانند «فقط دعا کن» و «فریاد» آرام آرام به سمت این شخصیت مستقل پیش رفتم و در یک آزمون و خطای پیچیده، توانستم به مخاطب‌شناسی خوبی برسم و ذائقه مخاطبانی را که این سبک موسیقی را گوش می‌دهند، بررسی کردم. این تجربه برای من بسیار مهم و پر اهمیت بود و چیزهای زیادی در این مسیر آموختم.

زندوکیلی درباره جزییات آلبوم دوم خود توضیح داد: شش ملودی در آلبوم جدید را خودم ساخته‌ام و با دوستانی مانند علیرضا افکاری همکاری کرده‌ام. دوستان و همکارانم درگروه موسیقی «زند» نیز دلسوزانه در تمام مراحل تولید این آلبوم با من همکاری کردند. آماده‌ام که برای اولین‌بار مردم را با شخصیت مستقل هنری علی زندوکیلی آشنا کنم و در این مسیر همه تلاشم این بوده که از تجربیات گذشته درس بگیرم و بتوانم بهترین‌ها را برای دوستداران موسیقی تدارک ببینم. در لحظه به لحظه مراحل تولید این آلبوم سعی کرده‌ام بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنم و زمان زیادی برای ضبط زنده آثار صرف شده است. هرگز قرار نیست در بازار موسیقی با کسی رقابت کنم و تلاشم تولید آثاری در بهترین حالت ممکن برای مخاطبان موسیقی است.

این خواننده تاکید کرد: هدف اصلی من در این آلبوم و البته در تمام آثارم، دل مخاطب است و چون الگوی من در موسیقی و کارم اساتید بزرگ موسیقی در ایران هستند، هرگز دوست ندارم افکار و اهداف کاری‌ام به سمت تفکرات مادی در کار گرایش پیدا کند. دوست دارم پا در جای پای اساتید بزرگ موسیقی ایران بگذارم و از آن‌ها درس بگیرم.

طبق اعلام «محمود شبیری» (مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی) دومین آلبوم رسمی این خواننده، اواخر آذرماه به تهیه کنندگی سپهر صاحبی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد و اخبار و اطلاعات این آلبوم همراه پوستر و تیزر آن به‌زودی منتشر می‌شود.

منبع:روابط عمومی این آلبوم موسیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *